Delo.si najbolj bran časopis na spletu

Po podatkih jesenskega merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je Delo.si še vedno najbolj bran časopis na spletu.

Objavljeno
19. december 2006 13.29
Ljubljana - Po podatkih jesenskega merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki se izvaja pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ, je Delo.si še vedno najbolj bran časopis na spletu. Najvišji doseg med 83 spletnimi stranmi, ki so bile vključene v raziskavo, ima ponovno spletna stran najdi.si, sledijo 24ur.com, Siol.net, Bolha.net ter novinka v MOSS Avto.net. V populaciji od 10 do 75 let je bilo oktobra 60 odstotkov uporabnikov interneta. Redni uporabniki interneta predstavljajo 59 odstotkov populacije.

Najvišji doseg ima Najdi.si

Najvišji doseg so v raziskavi MOSS jesen 2006 izmerili spletni strani najdi.si, ki je imela 710.106 obiskovalcev. Od šestega do 10. mesta sicer najbolj obiskanim sledijo Delo.si , tis.telekom.si, matkurja.com, vecer.com ter glasujzame.com. Doseg je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran na podlagi rezultatov telefonske ankete.

Doseg MOSS jesen 2006 vseh 83 merjenih spletnih strani znaša 1,4 milijona obiskovalcev, od katerih je 28 odstotkov lociranih izven Slovenije. 1,4 milijona obiskovalcev je v času merjenja opravilo 371 milijonov prikazov.

Podatki iz raziskave, ki jo je opravila raziskovalna hiša Aragon, se nanašajo na štiritedensko obdobje tehničnega merjenja med 2. in 29. oktobrom. Celotna izvedba raziskave MOSS jesen 2006 je sicer potekala med 25. septembrom in 12. novembrom 2006.

25-odstotna rast obiskanosti strani

Slovenski spletni trg še vedno pospešeno raste, se glasi ugotovitev raziskave, enako velja za obisk in posledično doseg spletnih mest. Obiskanost spletnih mest se je v primerjavi s spomladansko meritvijo v povprečju povečala za 25 odstotkov, pri čemer je upoštevanih zgolj 65 spletnih strani, ki so bile vključene tudi v raziskavo MOSS pomlad 2006. Ob upoštevanju vseh spletnih strani je rast 37-odstotna.

9-odstotno povečanje rednih uporabnikov interneta

Število rednih uporabnikov interneta se je v primerjavi s pomladansko meritvijo povečalo za devet odstotkov. Med rednimi uporabniki sicer predstavljajo dobro polovico (54 odstotkov) moški. Povprečna starost uporabnika interneta znaša 34 let. V raziskavi, ki je zajela starostno skupino od 10 do 44 let, pa je kar 75 odstotkov uporabnikov interneta rednih.

Raziskava MOSS se bo tudi v letih 2007 in 2008 izvajala dvakrat letno in sicer v spomladanskem in jesenskem času, da bi tako zagotovili kontinuirano spremljanje sprememb v spletnem medijskem prostoru. V okviru projekta MOSS so že določili datume, v katerih bodo naslednja leta merili doseg spletnih stani. Na ta način bo zagotovljena primerljivost rezultatov.