Ljubljana – Oktobra lani so pri raziskovalni agenciji Aragon že drugič zapored izmerili branost 83 slovenskih spletnih strani. Današnja predstavitev rezultatov je pokazala, da je najbolj obiskana slovenska spletna stran spet Najdi.si s 710.106 obiskovalci. Sledijo ji 24ur.com s 487.202 obiskovalci, Siol.net s 394.494 obiskovalci, Bolha.com s 333.898 obiskovalci in Delo.si s 181.865 obiskovalci. Tako je Delo.si obdržalo prvo mesto med slovenskimi tiskanimi mediji na spletu in je med vsemi mediji po branosti na drugem mestu, takoj za 24ur.com. Med prvo deseterico je večina spletnih mest dosegla znatno rast branosti, le Najdi.si ter spletni strani Mladine in Večera imata manjši obisk kot pri prejšnjem merjenju aprila lani. Merjenje obiskanosti slovenskih spletnih strani (MOSS) omogoča, da se vzpostavita informacijski okvir in referenca, ki jo pri svojem delu nujno potrebujejo oglaševalci, oglaševalske agencije in ponudniki spletnih mest.
Število rednih uporabnikov interneta v Sloveniji se je v primerjavi s pomladansko meritvijo povečalo za devet odstotkov. Med njimi je 54 odstotkov moških. Povprečna starost rednega uporabnika je 34 let, največji delež aktivnih uporabnikov, kar 75 odstotkov vseh uporabnikov, pa je v starostni skupini od 10 do 44 let. Doseg vseh 83 merjenih strani, ki pove, koliko različnih ljudi je v obdobju meritve obiskalo merjene strani, je 1,4 milijona obiskovalcev, ti so ustvarili 371 milijonov prikazanih strani. Med njimi je 28 odstotkov tujcev oziroma Slovencev, ki prebivajo v tujini ali pa do interneta ne dostopajo s pomočjo slovenskih internetnih ponudnikov.