Do poletja znana nova blagovna znamka?

Ministrstvo za gospodarstvo danes v Uradnem listu RS objavlja javni razpis za oblikovanje in upravljanje blagovne znamke Slovenije, ki bi predvsem povečala prepoznavnost Slovenije v svetu.

Objavljeno
30. marec 2007 08.00
Novi direktor urada za informiranje Gregor Krajc
Ljubljana – Ministrstvo za gospodarstvo danes v Uradnem listu RS objavlja javni razpis za oblikovanje in upravljanje blagovne znamke Slovenije, je na včerajšnji tiskovni konferenci v okviru sejma Turizem in prosti čas na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču povedal Marjan Hribar, direktor direktorata za turizem na gospodarskem ministrstvu. »Vrednost razpisa, ki je že objavljen tudi v uradnem listu EU, je 200.000 evrov, rok za oddajo ponudb pa je 7. maj,« je dodal ter poudaril, da bo morala blagovna znamka vsebovati jasno, razlikovalno in na različnih ravneh države usklajeno sporočilo ter kot takšna predvsem povečati prepoznavnost Slovenije v svetu.

Ministrstvo za gospodarstvo je tako od urada vlade za komuniciranje (UKOM, prejšnji Urad za informiranje) prevzelo nadaljnje oblikovanje in uporabo nove blagovne znamke Slovenije. Ta bo izšla iz celostne grafične podobe novih slogana in logotipa Slovenije (I feel Slovenia), ki jo je po naročilu UKOM pripravila agencija Nuit – zanjo so plačali 8000 evrov (brez DDV), je povedal Gregor Krajc, direktor urada. Nuit je tudi avtor slogana in, odkar je vlada pred poldrugim mesecem zavrnila izbrano idejno rešitev za nov logotip (znak, ki je združeval Triglav, lipov list in srce agencije Luks), tudi logotipa obenem.

Nova blagovna znamka bo prenovila tudi podobo slovenskega turizma, toda ta »ne bo mogla biti dobra, če ne bo sprejeta tudi doma, v Sloveniji«, je včeraj dejal Dimitrij Piciga, direktor Slovenske turistične organizacije (STO), ki meni, da bo prvi večji mednarodni dogodek, na katerem se bo STO predstavila z novo podobo, londonska turistična borza novembra letos.

Več preberite v današnji tiskani izdaji Dela.