617 zlatih bonitetno odličnih podjetij

Bisnode letos prvič izbral 0,4 odstotka podjetij, ki že tri leta zapored izkazujejo odlično poslovanje in majhno tveganje za blokado.

Objavljeno
22. julij 2015 14.08
iza-Adria mobil
Cveto Pavlin, gospodarstvo
Cveto Pavlin, gospodarstvo
Ljubljana − Bisnode je med vsemi gospodarskimi subjekti izluščil 617 zlatih bonitetno odličnih podjetij, ki že tri leta zapored izkazujejo odlično poslovanje in majhno tveganje za blokado podjetja. Podjetja so lani izkazala 790 milijonov evrov prometa, 813 milijonov evrov celotnih prihodkov, zaposlovala 4810 ljudi in imela 67 milijonov evrov dobička. Štiriinšestdeset odstotkov vseh zlatih prihaja iz proizvodnje, trgovine in strokovne dejavnosti. Najbolj zastopani regiji sta osrednjeslovenska z 41 odstotki in gorenjska z 19. Večina podjetji spada v mikro segment, prevladujejo podjetniki.

Zlata bonitetna odličnost je nadpovprečna bonitetna vrednost med podjetji, ki boniteto odličnosti AAA izkazujejo že tri leta zapored. Temelji na računovodskih izkazih in drugih dinamičnih kazalnikih podjetij ter napoveduje nadpovprečno varno in uspešno poslovanje podjetja v naslednjih dvanajstih mesecih. Gospodarski subjekti z zlato bonitetno odličnostjo AAA imajo kar 74-odstotno verjetnost, da bonitetno odličnost ohranijo tudi v naslednjem letu.

Nagrade morajo biti!

Certificiranec zlate bonitetne odličnosti Miran Stopar iz računovodskega podjetja Karmen, d. o. o., je ob podelitvi izjavil: »Seveda so priznanja, nagrade in odlične bonitetne ocene potrdilo pravilnega poslovnega razmišljanja in organiziranosti družbe, hkrati pa dodatna inercija za naše nadaljnje delo. Ne bi bil odkrit, če bi rekel, da bi šlo tudi brez tega. Nagrade morajo biti! Zato se vseh naših tovrstnih priznanj zelo veselimo. In lahko mi verjamete, v zadnjih letih jih res ni bilo malo.«

V mednarodnem okolju je certificiranje že uveljavljena praksa in na ta način si podjetja dodatno utrjujejo svoj ugled ter zaupanje v domačem in tujem poslovnem okolju. Imetniki certifikata si tako pridobijo dodatno zaupanje poslovnih partnerjev.