Razmerje med ceno in kakovostjo je tisti dejavnik, ki najbolj vpliva na odločitev o nakupu novega pohištva. Tako pravi 45 odstotkov vprašanih. Med temi je največ tistih, ki so stari od 36 do 45 let (58 odstotkov), z visokošolsko izobrazbo (57 odstotkov) in zaposleni (54 odstotkov), prevladujejo pa moški. Zgolj kakovost izdelka vpliva na odločitev o nakupu pri 19 odstotkih vprašanih, medtem ko cena pri 13 odstotkih. Le 11 odstotkov jih razmisli o skladnosti s prostorom in preostalim pohištvom, videz (le osem odstotkov vprašanih pravi, da je to odločilno pri nakupu), dizajn (dva odstotka) ter modne smernice in podpis oblikovalca (odstotek), kot kaže raziskava, na to skoraj nimajo vpliva.
Upoštevajoč na te podatke, je najbrž laže razumeti tudi odgovore na vprašanje, ali so že kdaj pred izbiro pohištva najeli arhitekta oziroma oblikovalca interierjev. Kar 90 odstotkov anketiranih jih namreč tega ni naredilo še nikoli. Le odstotek pa jih razmišlja, da bi se za to odločili v prihodnosti.
Obširnejše izsledke raziskave najdete v današnji tiskani izdaji priloge Deloindom ali na www.deloindom.si.