Jason Luo prihaja v Ford

Profil: za preboj na Kitajsko je ameriški avtomobilist angažiral Kitajca z izkušnjami iz ZDA.

Objavljeno
08. september 2017 18.43
Andrej Kotar
Andrej Kotar
Izkušen kitajski poslovnež in dober poznavalec kitajskega avtomobilskega trga je postal novi izvršni direktor Fordove podružnice na Kitajskem. Njegova naloga bo spodbuditi prodajo Fordovih avtomobilov na Kitajskem, največjem avtomobilskem trgu na svetu.

Jason Luo se je rodil na Kitajskem in študiral strojništvo na Tehnološkem inštitutu v Pekingu, nato je dokončal še magistrski študij na Univerzi v Toledu v ZDA in študij MBA na Državni univerzi v Michiganu. Svojo poslovno pot je začel konec devetdesetih let prejšnjega stoletja v ameriškem proizvajalcu avtomobilskih varnostnih sistemov Key Safety Systems, ki ima svoj sedež v ameriški zvezni državi Michigan in zaposluje 32.000 ljudi, lani je imelo 1,8 milijarde dolarjev prihodkov.

Leta 2007 je postal izvršni direktor podjetja Key Safety Systems, ki je pod vodstvom Jasona Luoja poslovalo zelo dobro in se je prav zaradi njegovega učinkovitega načina dela in poznavanja ključnih trgov razvilo v globalno pomembno podjetje. Luojevo učinkovito delo pri podjetju Key Safety Systems, ki s svojimi varnostnimi sistemi preskrbuje številne avtomobile različnih avtomobilskih proizvajalcev, tekmeci zelo dobro poznajo, zato pravzaprav ni presenetljivo, da so ga druga avtomobilska podjetja že nekajkrat poskušala prepričati, da bi začel delati zanje.

Ameriški proizvajalec avtomobilov Ford je tako pred kratkim sporočil, da so se z Luom dogovorili, da bo od septembra letos vodil Fordovo podružnico na Kitajskem. V Fordu bi radi z novim človekom na čelu svoje kitajske podružnice spodbudili prodajo svojih avtomobilov na Kitajskem, največjem avtomobilskem trgu na svetu, saj se je v prvi polovici letošnjega leta prodaja Fordovih avtomobilov na Kitajskem zmanjšala za 7 odstotkov.

Tuji proizvajalci avtomobilov imajo na Kitajskem na splošno zelo težko delo, saj se morajo spopadati z domačimi tekmeci, ki agresivno predstavljajo nove avtomobilske modele in poskušajo zasesti čim večji tržni delež. Iz Forda so pred kratkim sporočili, da razmišljajo o tem, da bi ustanovili skupno podjetje s kitajskim avtomobilskim podjetjem Anhui Zotye in v partnerstvu z njim razvijali električna potniška vozila na Kitajskem pod novo blagovno znamko. V vodstvu Forda zdaj upajo, da bo izkušenemu in učinkovitemu Luoju uspelo to, kar mu je uspelo tudi v podjetju Key Safety Systems, katerega prodaja se je na Kitajskem pod Luojevim vodstvom močno povečala. Luo je zasedel svoj novi položaj v Fordu 1. septembra letos.