Podjetje Walt Disney je medijski konglomerat, ki ima v lasti pravice nad nekaterimi svetovno najbolj znanimi junaki iz sveta animiranih filmov in zabave. Ti junaki nastopajo tudi v Disneyjevih tematskih parkih po svetu. Med njihovimi ključnimi dejavnostmi so še filmska produkcija in animirani filmi. Na področju animiranih filmov imajo več blagovnih znamk – Pixar, Marvel in Lucasfilm. Drugi sklop njihovega poslovanja so medijske mreže – ESPN, ABC, Disney Channel in več različnih televizijskih produkcijskih studijev.
Disneyeve konkurenčne prednosti so v zadnjih letih pokazale izjemno moč pri določanju cen. Mreža ESPN je najpomembnejša v ZDA na področju športa. Zaradi svojega položaja in močne blagovne znamke jim uspe zaračunati najvišje naročnine med vsemi kabelskimi operaterji. Posledica tega so vzdržni dobički, ki jih uporablja za krepitev svojega položaja – nakup dolgoročnih športnih pravic (med drugim NBA, NHL, univerzitetna košarka in nogomet). Iz blagovne znamke ESPN so razvili še podobne kanale (ESPN2, ESPN Classic in SEC Network) in najbolj priznano spletno stran s športnimi poročili – ESPN.com.
Medijska mreža zajema tudi Disney Channel, ki je eden izmed dveh najpomembnejših otroških kanalov. Kljub temu da se gledanost medijskim mrežam iz leta v leto znižuje, Disney ostaja najbolj želeno podjetje, ki lahko s svojim prostorom oglaševalcem edino ponudi dostop do 116 milijonov gospodinjstev.
Izjemno uspešni so pri trženju svetovno priznanih animiranih junakov in franšiz prek različnih platform. Mejnik razvoja podjetja je bil premik prek klasične otroške vsebine, ki ji zaupajo otroci in odrasli. Kupili in razvili so še nekaj dodatnih franšiz. Izjemen uspeh sta doživeli franšizi Marvel ter Pixar. Podobna je zgodba z Lucasfilm. Vsaka izmed dodatnih franšiz poglablja njihovo ponudbo in z dokaj nizkimi stroški nagovarja obstoječe kupce.
Disney bo najverjetneje obdržal svoj konkurenčne položaj. Na področju medijev vlada velika konkurenca, a ob tem raste tudi povpraševanje po vsebini. ESPN je tu v posebnem položaju, saj jim uspe povečevati naročnine in uspešno konkurirati pri nakupu pravic za prenos športnih dogodkov.
Zadnji četrtletni rezultati so bili nekaj nad pričakovanji in nakazujejo nadaljevanje trenda rasti. Prodaja se je povišala za sedem odstotkov, ebitda za štiri odstotke, poslovni izid po obdavčitvi pa za pet odstotkov. Delnica kotira na okoli 22,5-kratniku letnih dobičkov za 2015 (konkurenca 17,0) in 13,5-kratniku ev/ebitda (konkurenca 11,0). Prilagojen donos na investiran kapital znaša 28,1 odstotka (konkurenca 32,6 odstotka). Višje vrednotenje nakazuje na premijo, ki so jo kupci pripravljeni plačati za položaj, ki ga ima Walt Disney na trgu.
Delnice družbe Walt Disney so v portfeljih skladov Infond PanAmerica, Infond Delniški, Infond Alfa, Infond Beta, Infond Consumer, Infond Družbeno odgovorni, Infond Krekov Globalni in Perspektiva: WorldMix.