Potrošniki februarja bolj pesmistični

Vrednost kazalnika zaupanja je znižal pričakovanje glede gospodarskega stanja, finančnega stanja gospodinjstva in brezposelnosti.

Objavljeno
20. februar 2018 12.29
suhadolnik spar
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA
Ljubljana – Vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov je bila februarja za dve odstotni točki nižja kot januarja in za osem odstotnih točk višja kot v februarja lani. Kljub mesečnemu znižanju je še vedno visoka, saj je 20 odsotnih točk nad dolgoletnim povprečjem, so danes sporočili iz statističnega urada.

Vrednost kazalnika zaupanja je na mesečni ravni znižalo bolj pesimistično pričakovanje potrošnikov glede gospodarskega stanja v državi (za pet odstotnih točk), finančnega stanja gospodinjstva (za tri odstotne točke) in brezposelnosti (za tri odstotne točke). Pričakovanje glede varčevanja pa je bilo v primerjavi z januarjem nekoliko bolj optimistično (za eno odstotno točko).

Glede na lanski februar je bila vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov višja za osem odstotnih točk, glede na povprečje prejšnjega leta pa za štiri odstotne točke.

Dvig zaupanja potrošnikov na letni ravni je bil posledica bolj optimističnega pričakovanja o ravni brezposelnosti (za 12 odstotnih točk), glede varčevanja (za 11 odstotnih točk), o gospodarskem stanju (za osem odstotnih točk) in o finančnem stanju gospodinjstva (za tri odstotne točke).