Vodja podjetja, ki ponuja čedalje uspešnejšo spletno aplikacijo snapchat, napoveduje, da bo podjetje v prihodnje poskušalo še odločneje pridobivati pomembne oglaševalce ter se zato še hitreje razvijalo in širilo.
Štiriindvajsetletni Evan Spiegel je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Snapchat, ki ponuja storitve ene največjih in najhitreje rastočih spletnih aplikacij. Snapchat je ustanovil leta 2011 med študijem na ameriški univerzi Stanford skupaj s še dvema tedanjima študentoma, Bobbyjem Murphyjem in Reggiejem Brownom.
Uporabniki aplikacije snapchat lahko pošiljajo drug drugemu fotografije, videoposnetke, besedila in risbe ter poljubno omejujejo število prejemnikov. Med drugim lahko določijo, koliko časa si lahko prejemniki ogledujejo prejeta sporočila, ki se po pretečeni časovni omejitvi izbrišejo s Snapchatovih strežnikov. Snapchat je tako prvi ponudil spletna sporočila, ki izginejo nekaj sekund po tem, ko jih prejemniki odprejo, zato je Spiegel prepričan, da si uporabniki snapchata upajo pogosteje objavljati nenavadne ter za marsikoga neprimerne fotografije in sporočila, ki jih na drugih družbenih omrežjih ne bi bili pripravljeni objaviti.
Maja 2012 je bilo v snapchatu vsak dan objavljenih več kakor dva milijona fotografij, novembra tega leta pa že 20 milijonov fotografij na dan. Leto dni zatem so uporabniki drug drugemu pošiljali že 400 milijonov fotografij na dan, zato je Facebook takrat za nakup Snapchata ponudil več kakor tri milijarde dolarjev, čeprav aplikacija snapchat sploh še ni prinašala dobička. Spiegel je brez odvečnega razmišljanja zavrnil Facebookovo ponudbo. Danes je pri Snapchatu, ki ima menda več kakor 100 milijonov uporabnikov, zaposlenih 330 ljudi, vrednost podjetja pa ocenjujejo na več kakor 15 milijard dolarjev.
Spiegel je pred kratkim novinarjem povedal, da so pri Snapchatu pripravili načrt, kako privabiti čim več velikih podjetij k oglaševanju na njihovi spletni strani. Morebitne pomembne oglaševalce bodo med drugim poskušali prepričati s predstavitvenim besedilom, v katerem piše, da več kakor 60 odstotkov ameriških uporabnikov pametnih telefonov, starih od 13 do 34 let, uporablja njihovo storitev, vsak dan pa si ti uporabniki ogledajo več kakor dve milijardi videoposnetkov.
To je približno polovica vseh videoposnetkov, ki si jih ljudje ogledajo na facebooku, ki je bil ustanovljen sedem let prej in ima desetkrat več uporabnikov kakor Snapchat. Spiegel je prepričan, da bi lahko Snapchat s svojimi posebnostmi, s katerimi je pridobil prednost pred drugimi družbenimi omrežji, in z ustreznim oglaševanjem postal še uspešnejši, zato napoveduje, da bo spletna aplikacija podjetja, ki ga vodi, kmalu še bolj okrepila svoj položaj na trgu in ogrozila vse svoje večje tekmece.