Ljubljana − Skupina Generali je v desetih državah Srednje in Vzhodne Evrope prvo polletje letošnjega leta zaključila z dobrim poslovnim rezultatom: prihodki so visoki 253 milijonov evrov oziroma so se povečali za 1,7 odstotka. Zelo so porasli tudi dohodki iz premije, kakor so sporočili iz zavarovalnice Generali Slovenija. Bruto zbrana premija se je povečala za 5,7 odstotka na 1828 milijonov evrov; narašča tako v življenjskem in premoženjskem segmentu.
Na področju življenjskih zavarovanj so se premije povečale za 9,6 odstotka na 813 milijonov evrov. Rezultati so odlični na področju zaščite (so porasle za 14,5 odstotka) in življenjskih zavarovanj, vezanih na investicijske sklade (26,1). Izjemno rast so na tem področju dosegle tudi enkratne premije (73,3), še posebej na Češkem, Poljskem, Madžarskem, v Srbiji, Sloveniji in na Hrvaškem.
Na področju premoženjskih zavarovanj so podjetja Skupine Generali v državah Srednje in Vzhodne Evrope svoje poslovanje ponovno izboljšala. Bruto zbrana premija je zrasla za 2,8 odstotka na 1015 milijonov evrov. K temu so najbolj prispevala avtomobilska zavarovanja (+4,9 odstotka), še posebej iz odgovornosti do tretjih oseb (MTPL). Pri zadnjih je rast znašala 7,5 odstotka, medtem ko je pri drugih premoženjskih zavarovanjih znašala 0,9 odstotka. Tudi nezgodna in zdravstvena zavarovanja so se bistveno zvišala (11,5).
Države Srednje in Vzhodne Evrope so se potrdile kot najboljša regija v skupini na področju tehnične dobičkonosnosti, in sicer z zelo nizkim, 85,4-odstotnim škodnim količnikom, poročajo iz Generalija.
Luciano Cirina, glavni izvršni direktor za regijo Srednje in Vzhodne Evrope, je pri tem povedal: »Imamo vodilno tržno pozicijo na češkem in Madžarskem, v Srbiji in na Slovaškem smo na 2. in 3. mestu. Na Hrvaškem, v Sloveniji, Romuniji in Bolgariji našo pozicijo krepimo. Tudi na Poljskem rastemo kljub neugodnim pogojem na trgu. Zavezali smo se dobičkonosni rasti, ki jo dosegamo s pomočjo strategije Skupine Generali. Naš ključni cilj je, da postanemo vodilni na trgu prodaje zavarovanj prebivalstvu. To bomo dosegli z odlično uporabniško izkušnjo − izkušnjo strank in tehnološko odličnostjo. V tej smeri bomo preoblikovali tudi naše vrednote do strank, povečevali tehnične zmogljivosti in krepili prodajo.«
Slovenski Generali
V slovenski zavarovalnici Generali so v prvi polovici leta 2015 zbrali za 48,3 milijona evrov premij, kar v primerjavi s poslovanjem v lanskoletnem polletnem obdobju pomeni triodstotno rast. 27,5 odstotkav zbrane premije so ustvarili na področju življenjskih zavarovanj (9,9-odstotna rast), 72,5 odstotka pa na področju premoženjskih zavarovanj
Skupina Generali
Skupina Generali je ena izmed največjih globalnih zavarovalnic. V letu 2014 je ustvarila več kot 70 milijard evrov skupnega prihodka iz premije. 78.000 zaposlenih skrbi za 65 milijonov strank v več kot 60 državah. Skupina Generali zavzema vodilno pozicijo na zahodnoevropskem trgu in ima čedalje pomembnejše mesto na trgih Srednje in Vzhodne Evrope ter Azije.
Podjetja Skupine Generali, ki delujejo v Srednji in Vzhodni Evropi, z več kot 12.800 zaposlenimi skrbi za okoli 15 milijonov strank. Skupina Generali v Srednji in Vzhodni Evropi prek holdinške družbe Generali CEE Holding deluje v desetih državah in je ena vodilnih zavarovalnic v tej regiji.