Za večino slovenskih kupcev panamera turbo

Prva limuzina iz Zuffenhausna, ki se po tehniki, zasnovi in obliki uvršča med tradicionalne 911 in športnega terenca cayenne, še pred nekaj leti za Porsche prav tako povsem nov tip avtomobila, je zapeljala na naše ceste.

Objavljeno
23. oktober 2009 19.05
Željko Purgar
Željko Purgar
Prva limuzina iz Zuffenhausna, ki se po tehniki, zasnovi in obliki uvršča med tradicionalne 911 in športnega terenca cayenne, še pred nekaj leti za Porsche prav tako povsem nov tip avtomobila, je zapeljala na naše ceste. Tri centimetre je krajša od petih metrov ter nižja in širša od avtomobilov, ki jim pelje ob bok in s katerimi si deli kupce. Njena podoba je tudi zato bolj dinamična in prepoznavno športna.

Panameri so namenili vso tehniko, ki jo premorejo drugi porscheji, od sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko do štartnega programa, hkrati pa so zanjo razvili še vrsto novih rešitev. Ena od njih je sistem aktivne aerodinamike, saj se pri različici turbo zadnji krilni stabilizator dvigne, razširi in spreminja naklon glede na hitrost. Zračne vzmeti so posebno odzivne, saj so manjše. Kot prva izmed prestižnih limuzin se panamera ponaša s sistemom ustavi-spelji.

Več v sobotni tiskani izdaji Delo