Gorenjev kolač s štirimilijardne mize

Velike proizvajalce Gorenje v Berlinu izziva z novimi izdelki.

Objavljeno
05. september 2014 16.24
Brane Piano, Celje
Brane Piano, Celje
Berlin, Velenje − V Nemčiji je trg aparatov za dom letos zrasel za 3,8 odstotka, na razvitih trgih zunaj Evrope se prodaja še ni vrnila na ravni izpred svetovne krize, na IFA, največjem sejmu zabavne elektronike in aparatov za dom v Berlinu, pa je bilo lani sklenjenih za kar štiri milijarde evrov poslov.

Sejem IFA je za javnost vrata odprl danes, na njem pa se spet predstavlja tudi Gorenje, in sicer na 810 kvadratnih metrov velikem razstavišču. Za ne več samo slovenskega proizvajalca, ki sicer ostaja v Velenju, a ima tovarne tudi na Češkem in v Srbiji, je nemški trg pomemben že zato, ker na njem delujejo številni znani izdelovalci aparatov za dom, kljub temu pa Gorenje tudi v Nemčiji vztrajno povečuje svoj tržni delež. Poleg tega pa prav berlinski sejem IFA obišče največ poslovnih kupcev z vsega sveta.

Zato mora tudi Gorenje slediti ali celo prehitevati konkurenco in prav v Berlinu pokazati znane in nove inovativne rešitve za dom. Tako letos poleg svoje najpomembnejše novosti, nove generacije osebnih kuharskih pomočnikov HomeMade, Skupina Gorenje v Berlinu prvič predstavlja tudi nove aparate nekdaj švedske blagovne znamke visokega cenovnega razreda Asko.

V Berlinu je Gorenje prisotno tako rekoč z vsem, kar lahko ta čas kupcem ponudi. Nova je generacija pečic, kuhališč, kuhinjskih nap in mikrovalovnih pečic. Pečice so večje, znajo pripraviti jogurte in posušiti sadje ali kuhati v vakuumu, kar v dom prinašajo iz sveta visokih kuhinj, ali v sproti prečiščeni pari, njihovo nerjavno jeklo pa je obloženo z nevidno prevleko, na kateri ne ostajajo odtisi prstov ...

Vse bolj pametna so tudi Gorenjeva kuhališča z različnimi prednastavljenimi programi, med njimi s takšnim, ki preprečuje, da bi se jed prismodila ali razkuhala.

Pri tem Gorenje tudi na IFA v Berlinu nadaljuje sodelovanje s priznanimi oblikovalci, kar mu je v zadnjih letih prineslo ne samo vrsto strokovnih nagrad, temveč tudi naklonjenost kupcev. Pozornost letos pritegujejo novi izdelki linij Gorenje Simplicity Collection in Gorenje Classico Collection, ena doslej najbolj priljubljenih kolekcij Gorenje Ora-Ïto in prenovljena linija aparatov Gorenje by Karim Rashid. Poseben prostor na razstavišču zavzemajo med potrošniki priljubljeni barvni aparati − tudi nova generacija pralnih in sušilnih aparatov ter hladilno-zamrzovalnih aparatov.

Novost iz Gorenja je še hladilnik z zamrzovalnikom, v katerem se po potrebi zamrzovalnik spremeni v hladilnik ter s posebno lučjo, ki zavira oksidacijo vrtnin in sadja ter jim podaljša svežino.