Hrvaško gradbeno podjetje Viadukt odsek avtoceste zaračunalo 490-krat preveč

Hrvaško gradbeno podjetje Viadukt je za označevanje 2,4 kilometra dolgega odseka avtoceste pri Makarski namesto 668 evrov zaračunalo 323.000 evrov.

Objavljeno
10. februar 2011 13.48
Karmen Lugarič, delo.si
Karmen Lugarič, delo.si
Zagreb - Zagrebški časnik Večernji list navaja, da je Viadukt namesto 2,4 kilometra, kolikor naj bi jih označil na izvozu Zagvzod 2 na avtocesti Split - Dubrovnik, zaračunal 1170 kilometrov, kar je približno razdalja med Zagvozdom in Carigradom ali Varšavo. Viadukt je tako za cesto zaračunal 490-krat več, kot bi moral.

Sicer pa so kot redno ceno za kilometer označevanja navedli 276 evrov, piše STA. Neodvisni strokovnjaki so za časnik povedali, da je tudi to nerealna cena, ker omenjena dela geodetske ekipe opravljajo za približno 2000 evrov za kilometer. Vendar bi tudi na podlagi te cene Viadukt dobil 66-krat manj denarja, kot so mu plačali v Hacu za 2,4 kilometrov trase. Ob soglasju za omenjeni posel pa so marca leta 2008 v Viaduktu zahtevali še 875.000 evrov za dodatna dela na omenjenem izvozu.

"Član uprave Haca za gradbeništvo Mario Lovrinčević je 27. marca 2008 podal soglasje Viaduktu za sporna dodatna dela pri gradnji izvoza Zagvozd 2," piše STA po poročanju časnika Večernji list.. Opozarja, da Lovrinčević ni zahteval ocene glavnega inženirja, čeprav je v soglasju zapisal, da se tudi strokovnjaki strinjajo z omenjenimi vrednostmi.

Časnik dodaja, da se preiskovalci protikorupcijskega urada posebej zanimajo za vlogo, ki naj bi jo imel Lovrinčević pri pridobivanju denarja iz Haca, ki naj bi potekalo tudi prek podjetja Skladgradnja.

Lovrinčevića so iz Haca odstavili konec leta 2009 zaradi suma, da so večkrat preplačali račune Skladgradnje za barvanje predorov na avtocestah od Zagreba proti Splitu in Reki. Nato je bil tri mesece v priporu, saj so ga, skupaj s še štirimi osebami sumili, da so oškodovali Hac za več kot tri milijone evrov.