Računsko sodišče je ugotovilo, da javni razpis ni imel dejanskega spodbujevalnega učinka, saj je sofinanciral zgolj že kupljena vozila. Izjemno kratek rok za prijavo, ki je trajal od petka od 14. ure do ponedeljka do 14. ure (torej le en delovni dan), in popolna odsotnost meril za izbiro sta vplivala na to, da so imeli bolje obveščeni vlagatelji neupravičeno prednost pred manj obveščenimi. Za to, da je lastnik tovornega vozila prejel finančna sredstva, je bilo namreč ključno le, da je kot vlagatelj pravočasno oddal svojo vlogo in izpolnjeval določene, ne pretirano zahtevne pogoje.
Od skoraj štirih milijonov, ki so bili razdeljeni med vlagatelje, je bilo po oceni računskega sodišča neupravičeno dodeljenih najmanj 266.000 evrov. Poleg tega je računsko sodišče ocenilo, da obstaja tveganje, da je bilo neupravičeno dodeljenih še dodatnih 197.000 evrov sredstev.
Računsko sodišče od ministrstva za okolje in Eko sklada sicer ni zahtevalo predložitve odzivnega poročila, ker so bile že med postopkom odpravljene nepravilnosti/nesmotrnosti oziroma so bili sprejeti ustrezni popravljalni ukrepi. Je pa računsko sodišče podalo priporočila za izboljšanje poslovanja.