Slovensko logistično združenje (SLZ), ki pripravlja kongres, si prizadeva, da ta postane osrednji logistični dogodek v regiji. Pri organizaciji dobro sodelujejo s slovensko ambasado v Budimpešti in Madžarskim združenjem logistov in nabavnikov (HALPIM).
Osrednji temi kongresa sta logistika v avtomobilski industriji in hladni verigi. »Logistika v avtomobilski industriji je zelo učinkovita v vseh elementih, zato nas zanima predvsem, kako to zagotoviti, medtem ko bomo pri hladni verigi poslušali predvsem o standardih in kako so se na to odzvali nekateri ponudniki logistične opreme. Cilj dogodka je opozoriti na priložnosti za povečanje produktivnosti, ki jih prinaša logistika, lastna ali najeta.
Kako z logistiko do večje produktivnosti?
Produktivnost se v slovenski industriji izboljšuje počasneje, kot je evropsko povprečje, in če izvzamemo vpliv tehnologije na produktivnost, je prav logistika tista, s pomočjo katere se produktivnost lahko pomembno izboljša,« pravi predsednik Slovenskega logističnega združenja Igor Žula.
Kongres je namenjen logistom v industriji – naročnikom logističnih storitev kot tudi izvajalcem oziroma ponudnikom logističnih storitev. Teme prvega dne na logistiko gledajo bolj skozi menedžerski pogled, drugi dan je zasnovan povsem operativno, tretji pa je namenjen ogledu dobrih praks. Na kongresu bodo podelili nagradi za življenjsko delo v logistiki in nagrado za najboljši razvojno-raziskovalni prispevek v logistiki.
Učinkovita logistika v avtomobilski industriji
Na kongresu bo mogoče slišati, kako proizvajalec sestavnih delov v avtomobilski industriji svoje izdelke dostavlja naravnost na proizvodno linijo, kakšni standardi so v teh primerih v veljavi, kako logist izvaja kompleksne logistične operacije pod eno streho za več podizvajalcev (TIER 1) v avtomobilski panogi, kako izvajati logistične operacije s storitvami dodane vrednosti, kot primer dobre prakse bo predstavljena organiziranost logistike v tovarni Volvo v Belgiji.
Ker Kazahstan postaja zelo pomemben igralec v regiji, bo priložnosti za poslovanje v tej državi predstavilo logistično podjetje Lomer Point Bridge. »S tem sledimo naši zavezi, da vsako leto predstavimo eno zanimivo državo z vidika razvoja posla in izvajanja logističnih operacij,« pravi Žula.
Hladna logistike je dodaten izziv
Govor bo tudi o logistiki v hladni verigi, ki je vse bolj regulirana s standardi, saj gre za varnost potrošnikov, vendar je to za industrijo in logiste dodaten izziv. Mogoče bo slišati odgovor na vprašanje, kako logisti izvajajo storitve dodane vrednosti tudi v hladni verigi.
Na kongresu bodo o pomenu logistike spregovorili tudi logisti iz podjetij, kot so Schenker, DSV Transport, Lomer Point Bridge, Volvo, TPV Novo Mesto, Cecomp, Luka Koper, Odelo, Steklarna Hrastnik, Krka, Pošta Slovenije ... Sodelovali bodo tudi predstavniki Slovenskega avtomobilskega grozda (GIZ ACS), Svetovnega združenja špediterjev (FIATA), Evropskega logističnega združenja (ELA) …