Propadlo povezovanje med Air Berlin in Tuifly

Podrobnejših pojasnil o razlogih ne v TUI ne v Etihadu, sicer lastniku Air Berlina, niso dali.

Objavljeno
08. junij 2017 20.31
M. F. K., STA
M. F. K., STA

Ljubljana - Pogovori med nemškim organizatorjem potovanj TUI in letalsko družbo Etihad iz Abu Dabija o poslu, po katerem bi turistični del posla finančno oslabljenega Air Berlina združili z letalsko podružnico TUI, Tuifly, so propadli. Podrobnejših pojasnil o razlogih ne v TUI ne v Etihadu, sicer lastniku Air Berlina, niso dali.

Načrte o ustanovitvi skupnega podjetja med turističnim delom Air Berlina, avstrijsko družbo za čarterske polete Niki in družbo Tuifly so Etihad, Air Berlin in TUI objavili oktobra lani. V to novo družbo bi Air Berlin prispeval 35 letal, šlo pa naj bi tudi za pomemben korak k sanaciji te nemške letalske družbe, ki ustvarja izgubo in je odvisna od finančnih injekcij Etihada.

TUI še naprej ostaja odprt za strateška partnerstva

A iz TUI, največjega svetovnega turističnega koncerna, so zdaj sporočili, da pogovorov z Etihadom ne bodo nadaljevali. Po prepričanju prvega moža TUI Sebastiana Ebla bi bila strateško gledano vzpostavitev močne evropske družbe za čarterske lete ekonomsko še vedno zelo smiselna poteza, a se je Etihad odločil, da Niki (ime je dobil po ustanovitelju, nekdanjemu avstrijskemu vozniku formule ena Nikiju Laudi), ni več na voljo za skupno podjetje.

Kot naj bi vodstvo TUI napisalo v pismu zaposlenim, naj bi v Etihadu na novo ovrednotili svoje poslovne načrte v Evropi in tako sprejeli novo odločitev. TUI sicer še naprej ostaja odprt za strateška partnerstva in skupna podjetja, so zapisali v družbi. Tudi v Etihadu so potrdili konec pogajanj. Turistični del Air Berlina Niki bo tako nadaljeval pod imenom Niki.

Kaj to pomeni za nadaljnjo usodo Air Berlina, je težko reči. Air Berlin je sicer v sklopu prestrukturiranja že oddal več deset letal največjemu nemškemu prevozniku Lufthansa, zmanjšuje pa tudi število delovnih mest.