Zaradi omenjenega kar 90 odstotkov organizacij ne ve, koliko sredstev dejansko porabijo za izpis dokumentov. Niti tega ne, kaj vse bi s sodobnimi večopravilnimi napravami še lahko počela in izboljšala produktivnost zaposlenih in učinkovitost dela v pisarniških okoljih. Izpostavljamo ključne probleme tiskanja v poslovnih okoljih in svetujemo, kako jih odpraviti.
❶ Neučinkovitost
Zaposleni se navadno ne zavedajo, da je tiskanje večjega obsega dokumentov na bližnjem brizgalnem ali malem laserskem tiskalniku precej dražje kot na skupni večopravilni napravi oddelka. Dodatno zaposleni radi pozabijo, da so dokumente natisnili. Množica izpisov, pozabljenih v tiskalniku, ne pomeni le metanja denarja skozi okno, ampak je tudi varnostni problem, saj zaupne informacije lahko pridejo v neprave roke.
Rešitev: pregled in optimizacija tiskalniškega okolja
Pregled tiskalniške infrastrukture, vključno z lokacijami naprav, statistiko njihove uporabe, tipi naprav, funkcionalnostmi, povezljivostjo, varnostnimi zahtevami in podporo lahko naredi prvi »čudež«. Temu naj sledi analiza poslovnih procesov z namenom odkrivanja področij, na katerih je mogoče izboljšati učinkovitost dela.
Dodatna rešitev: optimizacija preskrbe s potrošnim materialom
»Če se podjetja lotijo optimizacije tiskanja, naj to opravijo temeljito. Strokovnjaki predlagamo tudi finančni pregled vseh s tiskanjem povezanih stroškov ob zagotavljanju in upravljanju tiskalniškega okolja. Nadaljnja koraka sta avtomatizacija vsega, kar je mogoče pri tiskanju avtomatizirati, in optimizacija preskrbe s potrošnim materialom.
Zaposlenim v podjetju ni treba skrbeti, ali bo potrošni material pravočasno dostavljen na lokacijo, programska oprema za nadzor tiskalniških naprav na daljavo v povezavi z ustreznimi storitvami ponudnika ves čas bdi nad njihovim stanjem in zagotavlja, da so tonerji in papir pravočasno zamenjani oziroma dopolnjeni. Takšno spremljanje tiskalniškega okolja precej zniža tudi stroške vzdrževanja in servisiranja, saj zmanjša število servisnih posegov in intervencij, serviser pa ve, kateri del mora imeti s seboj,« pojasnjuje Ciril Kraševec, direktor podjetja Xenon Forte.
❷Neekonomičnost
Rešitev: skrbniški nadzor in uporaba tiskalniških profilov
Upravitelj tiskalniškega okolja lahko posameznemu uporabniku ali skupini določi pravice uporabe funkcij in lastnosti večopravilne naprave. Poleg nadzora nad količino izpisanih strani lahko omeji še dostop do določenih funkcij ter za vsakega uporabnika vnaprej nastavi optimalne nastavitve tiskanja.
❸Izzivi podpisovanja in avtorizacije dokumentov
Avtor dokumenta pogosto ni hkrati tudi odgovorna oseba, ampak mora šele pridobiti njen podpis. Med likvidacijo je lahko udeleženih več oseb, ki na delovni dokument dajejo pripombe, dopolnitve in izražajo svoje (ne)strinjanje z vsebino, še preden se pripravi končna rešitev. Če se vse vmesne različice dokumentov natisnejo in fizično prenašajo med zaposlenimi, to zahteva veliko časa in denarja.
Rešitev: uvedba dokumentnega sistema
Sodobni dokumentni sistemi imajo vgrajena orodja za podporo avtomatizaciji procesov
❹Skeniranje oziroma
Rešitev: uporaba pametne večopravilne naprave
Pametne večopravilne naprave imajo aplikacije, ki zaposlenim zelo poenostavijo skeniranje, saj nudijo skeniranje na različne
❺Mobilno
Rešitev: uporaba ustreznih naprav in programske opreme
Mobilno tiskanje mora predvsem podpirati tiskalniško okolje. Rešitev EveryonePrint omogoča več načinov tiskanja s katerekoli mobilne naprave. Prek spletnega brskalnika lahko uporabnik prenese poljuben dokument, ga na tiskalnik pošlje kot priponko, kjer ga natisne šele, ko se na napravi prijavi z lastno PIN-kodo ali ID-kartico.
❻Tiskanje
Rešitev: ustrezna implementacija vtičnikov
Večina sodobnih omreženih večopravilnih naprav podpira integracijo z oblačnimi storitvami. Treba jih je le omogočiti in ustrezno nastaviti.
❼Težave ob
Rešitev: izobraževanje uporabnikov
Skrbniki tiskalniškega okolja – lahko tudi v povezavi s ponudnikom novih storitev – naj pripravijo predstavitev vseh novosti in prednosti. Pomagajo tudi primeri dobrih praks.