Internet bo spremenil televizijo v naslednjih petih letih, in sicer predvsem na račun razvoja na področju spletne video vsebine in spajanja osebnih računalnikov ter televizijskih sprejemnikov, je na srečanju svetovnih voditeljev in politikov v švicarskem Davosu zagotovil ustanovitelj Microsofta Bill Gates.
“Presenečen sem, da ljudje ne vidijo, da se bodo že čez pet let smejali temu, kar smo imeli,“ je zbranim povedal Gates. Vzpon interneta in priljubljenost video strani, kot sta Google in YouTube, je namreč v svetovnem razmerju že povzročil upad števila ur, ki jih predvsem mladi preživijo pred televizijskimi sprejemniki.
V naslednjih letih bo vse več gledalcev pritegnil dinamičnost spletnega videa, zato bodo vse bolj opuščali televizije z običajnim oddajanjem, določenem programom in oglaševanjem, ki prekinja oddaje, je prepričan Gates.
Novi izzivi za televizijske družbe in oglaševalce
“ Nekateri prenosi, kot volitve ali olimpijske igre, resnično pokažejo grozljivost televizije. Moraš čakati, da nekdo pove tisto, kar te zanima ali pa zamudiš dogodek, ki bi ga rad videl,“ je neustreznost televizijskih prenosov v primerjavi s prednostim internetnih predstavitev opisal Gates. Zbliževanje televizijskega in spletnega medija, ki se vse bolj bliža, pa pomeni nove izzive predvsem za televizijske družbe in oglaševalce. Nekatere velike komunikacijske družbe pa že gradijo infrastrukturo, ki bo omogočala združitev do sedaj ločenih izkustev, je prepričan Gates.
Chad Hurley, soustanovitelj YouTubea, je govoril o velikem vplivu oglaševalcev, kar bo v prihodnje omogočilo posameznikovemu profilu prirejene oglase. "V prihajajočih mesecih pripravljamo poskuse glede odziva ljudi na takšne oglase in nato skušali zgraditi učinkovit model, ki bi ustrezal tako oglaševalcem kot tudi uporabnikom," je dejal Hurley. Sicer pa oglaševalci že tekmujejo v prilagajanju strategij vse večjemu vplivu spleta in, glede na nekatere namige, bo v prihodnje vse več denarja prehajalo iz televizije na spletne strani.