Lokacijo za bar s smutiji izbirajo skupaj

Najprej sta odkupila blagovno znamko, zdaj se širita s pomočjo franšiz. Pristopnina je 10.000 evrov.

Objavljeno
16. november 2015 12.30
Nastajanje svežih sokov, ki jih izdeluje Milan Jakič v Šenčurju, 9. septembra 2015 [zelenjavni sokovi,zelenjava,Milan Jakič,Šenčur]
Barbara Pavlin, gospodarstvo
Barbara Pavlin, gospodarstvo

V podjetju Juicebox, ki pripravlja sveže iztisnjene sokove, smutije ter vsak dan sveže juhe, solate, kruh in kolače, so se za ponudbo franšize odločili, ker sami niso toliko kapitalsko močni, da bi postavili nove lokacije v vseh mestih, razlaga direktor prodaje in marketinga Zoran Djukić. Zgodba se je začela tako, da sta z ženo najprej sama kupila franšizo za Juicebox, letos pa sta se z lastniki blagovne znamke dogovorila za odkup znamke in jo začela na novo širiti in razvijati. Tako sta zdaj sama postala franšizodajalca. Juicebox pa je pod to blagovno znamko v središču Kranja.

Kot pravi Djukić, imajo že resnega interesenta za nakup franšize. Pristopnina za uporabo franšize Juicebox za sedem let in pol znaša 10.000 evrov bruto. Na mesec pa franšizojemalec plača še pet odstotkov od neto prometa. Kupec franšize dobi vse znanje, recepture in pomoč na vseh stopnjah razvoja.

»Pomagamo pri marketingu z vsemi kanali, po katerih trenutno komuniciramo, prav tako pomagamo pri izobraževanju in uvajanju osebja,« pravi Djukić in doda, da kupcu franšize ponujajo menedžersko podporo in skupen nastop pri dobaviteljih, kar prinaša boljše možnosti za nakup materialov. V pogodbi je določeno tudi, koliko svetovalnih ur na mesec pripada franšizojemalcu.

Ker je izbira lokacije v tem poslu zelo pomembna, svetujejo tudi pri tem. Lokacija mora biti dovolj pretočna z ljudmi iz različnih segmentov, od poslovnih partnerjev do šolarjev. »S kandidatom se pogovorimo in mu povemo, kaj je najbolj primerno. Kakšno lokacijo tudi zavrnemo, če vidimo, da ne ustreza kriterijem,« razlaga Djukić. Oprema, prenova, najem lokala so stroški franšizojemalca, morata pa prostor in ponudba ustrezati celostni grafični podobi podjetja.