Ljudje se povečini v podjetništvo podajo iz dveh razlogov. Nekateri imajo željo, da rešijo problem, razvijejo rešitev in jo prodajo na trgu. Druga, v zadnjem času čedalje večja skupina, pa so tisti, ki so v podjetništvo prisiljeni, ker ne najdejo zaposlitve ali so izgubili svojo dotedanjo zaposlitev.
Bistvena razlika med tema dvema skupinama je v tem, iz kje črpajo motivacijo. Prva skupina je ponavadi visoko motivirana. Velikokrat so to ljudje, ki zaradi »klica« po realizaciji svoje ideje zapustijo svoje dosedanje delovno mesto in svoje znanje usmerijo v udejstvovanje na novem projektu.
Pravilno usmerite svoj fokus
Druga skupina je nekoliko drugačna. Motivacija izhaja iz želje po reševanju eksistencialnega problema, želje po pridobitvi financ za plačilo prispevkov, stroškov podjetja in seveda stroškov zasebne narave. To pomeni, da je fokus takšne osebe na tem, kako pridobiti finance, namesto na strani analize problema in izboljšave ponujene rešitve.
Pravilno usmerjen fokus je izjemnega pomena, saj pomeni višjo dodano vrednost zaposlenega. Večjo dodano vrednost imate, večjo vrednost imate na trgu, bolj boste nepogrešljivi za vašega delodajalca. In zanimivi tudi za kakega drugega.
Predlagajte izboljšave
Vsako podjetje ima svoje probleme in išče ali bi morali iskati rešitve za učinkovito odpravo. Če že opravljate določeno delo za podjetje, potem ste v odlični poziciji, saj imate vpogled v sistem dela, dostop do določenih informacij, ki so zunanjim opazovalcem skrite ...
Borut Borštnik foto: Aleš Černivec
Naredite eksperiment
Prisluhnite potrebam delodajalca