V zadrugi pravijo, da gre za akcijo, s katero želijo ljudem približati »nekoč najbolj priljubljeno in še danes najbolj naravno osvežitev − tradicionalni špricer«.
Ne da bi si dovolili popularizirati alkoholne pijače, med katerimi ima vino slovenskega izvora še vedno tudi poseben davčni status in je pomemben kmetijski pridelek, je treba opozoriti na izvirnost zamisli. Kampanja namreč povezuje dve priznani in prepoznavni blagovni znamki iz Obsotelja. Gre za vino virštanjčan šmarsko-virštanjskega vinorodnega okoliša in mineralno vodo tempel iz polnilnice Droge Kolinske v Rogaški Slatini, prvo in nekoč edino domačo »slatino«. Hiša vin Emino komplete obeh pijač že ponuja v trgovinah in gostinskih lokalih.
Člani skupine Mi2 pravijo, da so ponosni na svoje korenine v Obsotelju in so zato podprli promocijsko kampanjo največje vinske kleti v Obsotelju in na Kozjanskem. »Vedno z veseljem podpremo prave in dobre lokalne zgodbe. In kaj poleti bolj prija kot osvežitev v senci s hladim špricerjem!« pravi pevec Tone Kregar.
Vodja Hiše vin Emino Matija Jagrič pa pojasnjuje, da ostajajo klet štajerskih belih sort laški rizling, chardonnay, sauvignon, renski rizling in rumeni muškat, torej tradicionalni vinarji: »Zato nismo polnili špricerja, tega si bodo ljudje pripravili sami.«