Bruselj - Odprtje povsem nove proizvodne linije novega modela v novomeškem Revozu bi lahko posredno pomenilo odprtje od 300 do 400 novih delovnih mest, je danes v Bruslju povedal minister za gospodarstvo Matej Lahovnik. Odločitev o proizvodnji novega modela bo po njegovih besedah sprejeta v kratkem, v nekaj tednih.
"Z Revozom se pogovarjamo o tem, da bi v Sloveniji odprli povsem novo proizvodno linijo novega modela, dvoseda, neke vrste kabrioleta, ki je manj masoven proizvod kot twingo in ima neko izrazito tržno nišo," je povedal Lahovnik ob robu zasedanja ministrov za konkurenčnost v Bruslju.
"To je lahko zanimiva proizvodnja za Slovenijo, povezana z od 300 do 400 posrednimi delovnimi mesti in multiplikativnimi učinki," je poudaril minister. "Če bomo ocenili, da je zanimivo za Slovenijo, bomo proizvodnjo podprli z ustreznim subvencioniranjem, kot je to praksa v drugih državah EU," je dodal.
Minister Lahovnik je sicer danes na zasedanju v Bruslju posebej izpostavil, da je za Slovenijo ključno, da ima EU jasno stališče do nevarnosti protekcionizma. "To vprašanje je posebej pomembno za majhna odprta gospodarstva, kot je Slovenija," je dejal.
"Če bi se razvil protekcionizem, posebej v nekaterih večjih članicah EU, kjer zagotovo obstajajo posamezne tovrstne tendence, bi lahko to v temelju zamajalo ne samo razvoj notranjega trga, ampak celotno idejo združene EU," je opozoril.
V tem kontekstu je minister komentiral tudi nedavne ukrepe Francije, ki se nanašajo tudi na novomeški Revoz. "Od Evropske komisije še nismo prejeli dodatnih odgovorov, ko smo jih prosili za dodatna pojasnila," je dejal v povezavi s tem.
"Dejstva kažejo, da se trenutno v Novem mestu proizvaja 760 vozil twingo plus 120 vozil clio 2, in Slovenija ima zagotovilo, da se bo twingo še naprej proizvajal izključno v Sloveniji," je poudaril.
Tovarna twinga v Sloveniji je po njegovih besedah edina, ki obstaja na svetu, zato je "za nas je zelo pomembno, da proizvodnja twinga v celoti ostane tudi v nadaljevanju v Sloveniji".
"Kako bo s cliom 2 v prihodnje, pa je veliko odvisno od povpraševanja, ko se bodo subvencije in podobne mere iztekle," je še povedal minister. "A tudi če bi zdaj preselili proizvodnjo clia 2, bi Revoz še vedno delal v dveh polnih izmenah - takšno je zagotovilo, ki ga imam jaz neposredno iz Revoza," je dejal.