Cestninske postaje padajo: po Logu Torovo

Dars je danes začel s pripravljalnimi deli za odstranitev betonskih otokov na gorenjski cestninski postaji Torovo.

Objavljeno
14. september 2012 17.11
Posodobljeno
14. september 2012 18.00
Aleš Stergar, gospodarstvo
Aleš Stergar, gospodarstvo
Log - Prva faza preureditve čelne cestninske postaje Log je stala tridesetkrat manj kot so (za celotno ureditev, op. p.) trdili prejšnja uprava Darsa, prejšnji nadzorniki Darsa in prejšnji prometni minister, ki so odgovorni za zavlačevanje, je danes ob ogledu izjavil sedanji minister za infrastrukturo in prostor Zvone Černač.

Prva faza naj bi namreč po besedah sedanjega predsednika uprave Darsa Matjaža Kneza stala predvidenih 40.000 evrov. Končni obračun del pa je, glede na to, da se nekatera manjša dela, ki ne vplivajo več na sam promet, praktično še zaključujejo, ta hip v sklepni fazi. Je pa Dars že danes začel tudi s pripravljalnimi deli za odstranitev betonskih otokov na gorenjski cestninski postaji Torovo, kjer je rok za dokončanje del 10. oktober.

Do konca leta bodo prišle na vrsto za prvo fazo še preureditve čelnih cestninskih postaj Videž na primorski avtocesti, Dob in Drnovo na dolenjski ter Kompolje in Tepanje na štajerski avtocesti. Vransko pa očitno ne. Drugo fazo in odstranitev vseh cestninskih postaj je minister Černač napovedal za poletje 2014, ko naj bi za nevinjetni promet uvedli elektronsko cestninjenje.

Na Logu so prometni strokovnjaki po pozitivni izkušnji v mokri noči med minulima sredo in četrtkom dovolili maksimalno hitrost 60 kilometrov na uro v vseh vremenskih razmerah. Strokovnjaki bodo dogajanje še naprej opazovali, minister Zvone Černač pa osebno meni, da omejitve sploh niso potrebne. Škoda je le, da niso bile ovire odstranjene že ob uvedbi vinjet poleti 2008 (in ne 2004 kot se je dvakrat zmotil minister). Na Logu so sedaj nameščeni merilci hitrosti, radarjev pa ni, ker gre po ministrovi razlagi za odprto avtocesto, kamor policija z radarji niti ne more. Promet poteka tekoče, brez zastojev, ki jih po ministrovi napovedi tudi v prihodnje ne bo. Zvone Černač pa računa na odgovornost uporabnikov avtocest, da bodo prilagodili vožnjo.