Evrotelefon za potrošnike

Zaradi številnih klicev slovenskih potrošnikov bo Zveza potrošnikov Slovenije razširila delovanje brezplačnega evrotelefona. Svetovali bodo tudi ranljivim skupinam na trgu ponudnikov izdelkov in storitev.

Objavljeno
05. januar 2007 15.18
Breda Kutin na novinarski konferenci Zveze potrošnikov Slovenije o področju prostovoljnih dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj
Ljubljana - Na Zvezi potrošnikov Slovenije so se zaradi povečanega števila klicev potrošnikov odločili razširiti delovanje brezplačnega evrotelefona na vsak dan. "Na ZPS verjamemo, da bomo s tem uspeli svetovati še večjemu številu potrošnikov - predvsem ranljivim skupinam - in hkrati dobili še večji vpogled na dogajanje na slovenskem trgu ponudnikov izdelkov in storitev, kar nam bo pomagalo pri nadaljnjem delu v korist potrošnikov," so sporočili iz ZPS.

ZPS je evrotelefon, namenjen potrošnikom in njihovim vprašanjem, aprila odprla za javnost. Od tedaj so bili svetovalci ZPS na vprašanja v zvezi z evrom in sporočanje podražitev dosegljivi štiri ure dnevno vsak ponedeljek, sredo in petek. Ker se je število klicev v decembru izredno povečalo, so se na zvezi odločili z januarjem potrošnikom preko telefona svetovati vsak dan, so pojasnili.