Portorož – Danes se je v Marini Portorož začel drugi Jesenski sejem navtike, ki je z jesenjo za zdaj povezan le z imenom. Sejem so organizatorji Internautice lani začeli po tem, ko so izolski organizatorji odpovedali tamkajšnji Boat Show, a so razstavljavci menili, da potrebujejo navtični sejem tudi jeseni. Namenjen je predvsem razstavnim programom slovenskih navtičnih podjetij in tistim, ki menijo, da morajo nove pridobitve predstaviti tudi jeseni. Poleg tega na takšnem sejmu ponujajo tudi rabljeno opremo in plovila.
V Portorožu je tokrat na ogled približno 40 plovil in med njimi je nekaj novosti. Najbolj odmevna je vsekakor premiera hibridnega plovila Greenline 40 slovenskega proizvajalca Seaway. Po besedah Jurija Korenca, enega od organizatorjev, je na sejmu mogoče pobliže spoznati in si ogledati le nekaj metrov dolga plovila pa tudi skoraj 30-metrske jahte. Torej od takšnih za nekaj tisoč evrov do tistih nedosegljivih za več milijonov evrov. Tudi na tem sejmu bo jadralno prvenstvo (evropsko v razredu Musto Performance Skiff) ter okrogla miza o odgovornosti lastnika plovila in ustreznem zavarovanju.
Jurij Korenc je povedal, da je navtična industrija v svetu še zmeraj v hudi recesiji. Na nedavnem sejmu v Cannesu so imeli 30 odstotkov manj obiska kot leto prej, zato proizvajalci spodbujajo razvoj novih, celo revolucionarnih izdelkov. Namesto pet let razvijajo novosti že v enem letu. Po Korenčevem mnenju ni nič narobe, da ima Slovenija zdaj nenadoma že tri navtične sejme (prihodnji teden se bo v Izoli začel še Boat Show): razstavljalci in kupci imajo tako več možnosti. Portoroški sejem je priložnost za ljubitelje navtike tudi zato, ker je to prireditev, za katero ni treba plačati vstopnine. Danes so v okviru sejma pripadniki Gasilske brigade Koper izvedli tudi demonstracijo gašenja požara na eni od jaht v marini.