Julijske Alpe so adut zelene, aktivne in zdrave Slovenije

Slovenija je na turistični borzi v Londonu. Letos za turistično promocijo namenjenih 7,4 milijona evrov.

Objavljeno
07. november 2011 19.59
Posodobljeno
07. november 2011 20.07
Boris Šuligoj, Koper
Boris Šuligoj, Koper

London – Slovenija ponuja turistom z vsega sveta zeleno, aktivno in zdravo deželo, glavni poudarek slovenske turistične ponudbe pa temelji na zanimivostih Julijskih Alp in aktivnih počitnicah. Tako lahko povzamemo slovensko izhodišče na 32. Svetovni turistični borzi WTM, ki se je danes začela v Londonu, kjer se strokovni javnosti predstavlja 5100 razstavljavcev iz 187 držav.

Turistična borza v Londonu je namenjena samo turističnim poslovnežem, predstavnikom držav in novinarjem. Pričakujejo, da se bo do četrtka borze udeležilo 46.000 strokovnjakov. Med 5000 razstavljavci je 17 slovenskih podjetij, ki jih zastopa več deset Slovencev. Osrednje teme borze so bogastvo naravnih virov, trajnostni turizem in nove tehnologije komuniciranja in trženja v turizmu.

Na jutrišnji slovenski tiskovni konferenci se bo predstavil glamping camping Bled (Sava Hoteli). Glavno besedo imajo predstavniki destinacije Julijske Alpe. Na 182 kvadratnih metrov veliki stojnici so postavili imitacijo Aljaževega stolpa, v katerem predvajajo video Sidharte »Sfinga«, zgodbo o štirih srčnih možeh. Na borzi predstavljajo program Slovenske hiše na Olimpijskih igrah. Slovenska stojnica je postavljena ob enem od vhodov, v bližini Švice, Avstrije, Nizozemske in Grčije. Vsi stroški slovenskega nastopa z vsemi dogodki znašajo 145.000 evrov, eno tretjino tega prispeva slovensko turistično gospodarstvo, dve tretjini pa STO.

Slovenska turistična organizacija pričakuje prihodnje leto dve- do štiriodstotno povečanje prihodov (in finančnih prilivov) tujih turistov. STO ima letos za vse svoje trženjske aktivnosti (oglaševanje, pospeševanje prodaje, sejem in borze, promocijo, raziskavo, razvoj turističnega informacijskega sistema...) na voljo 7,4 milijona evrov, prihodnje leto pa 7,89 milijona.

»Analize potencialnih tujih trgov kažejo, da imamo premalo rednih letalskih povezav z najpomembnejšimi turističnimi trgi, kot so Italija, Nemčija, Španija, Velika Britanija, Irska in Skandinavija. Zato bi morali pospešiti prihode s teh ključnih trgov,« je za Delo povedala Maja Pak, direktorica STO, in dodala: »Zato bo STO v kratkem objavila poziv zainteresiranim partnerjem, ki so pripravljeni pospeševati promocijo Slovenije kot letalskega turističnega cilja. Tuji organizatorji počitnic, udeleženci WTM, so zelo slabo sprejeli novico o odpravi letalske linije London–Ljubljana, zato se na STO intenzivno dogovarjamo o nadomestnih možnostih, denimo čarterskih poletih. Pogovori o tem že potekajo in predvidevamo skorajšnjo rešitev,« je dejala Maja Pak.

Janez Jager, vodja trženja Istrabenz Turizma, pa je opozoril, da imajo slovenski turistični kraji sicer kar nekaj letališč v bližini, nemalokrat pa so prevozi (transferji) z letališč do hotela dražji kot sami poleti.