Mercator: Način opozarjanja potrošnikov sporen

Mercatorju se zdi način poročanja o spremembah cen ob uvedbi evra, ki ga je izbrala Zveza potrošnikov Slovenije, sporen.

Objavljeno
13. december 2006 15.29
Poslovna stavba Mercatorja v Ljubljani
Ljubljana - V Mercatorju so pred skorajšnjo uvedbo evra poudarili zavezo, da zaradi prehoda na novo valuto ne bodo zviševali cen in ob tem opozorili na "precej tendenciozen način poročanja o spremembah cen Zveze potrošnikov Slovenije". Spremembe cen so namreč lahko kadarkoli čez leto posledica sezonskih nihanj cen sadja in zelenjave, začetka ali prenehanja rednih akcijskih ponudb ali pa sprememb cen dobaviteljev zaradi spremembe cen na svetovnih trgih surovin, so danes sporočili iz Mercatorja.

"Način, ki ga je izbrala Zveza potrošnikov Slovenije, je zelo sporen, saj ne daje jasne slike o vzrokih sprememb cen in s tem tudi ne kredibilne informacije potrošnikom," so navedli v Mercatorju in se s tem odzvali na po njihovem mnenju veliko različnih informacij v medijih o spremembah cen v povezavi z uvajanjem evra v Sloveniji.

V Mercatorju so poudarili, da so se pridružili pobudi Trgovinske zbornice, ki trgovce zavezuje, da zaradi prehoda na evro ne zvišujejo cen. V skladu s tem so dobavitelje že septembra obvestili, da ne bodo priznali zvišanja cen iz naslova spremembe nacionalne valute, so navedli v družbi.

Zveza potrošnikov Slovenije je v zadnji predstavitvi rezultatov projekta pricewatch, s katerim nadzira cene blaga in storitev ob uvedbi evra v Sloveniji, v začetku decembra opozorila, da so trgovci začeli zviševati cene in nanizala primere podražitev posameznih izdelkov v posameznih trgovinah, med drugim tudi v Mercatorju. Zveza bo najnovejši pregled nesorazmernih podražitev predstavila v četrtek.