Ljubljana – »Uspešno smo prešli na evro v vseh segmentih svojega poslovanja. NLB informacijsko podpira ne le svoje poslovanje, pač pa tudi poslovanje v Banki Celje, Gorenjski banki in v bankah iz svoje bančne skupine. Pri tem je bilo pomembno sodelovanje tudi z združenjem bank Slovenije, ministrstvom za finance, Banko Slovenije in nacionalno koordinacijo. Uspešen prehod na evro je rezultat večletnega sistematičnega in načrtnega dela in je tudi dokaz, da je sistem informacijske tehnologije v NLB dokončno konsolidiran. Ne pričakujem nobenih pomembnejših težav in motenj bančnega poslovanja, katerih vzrok bi bil prehod na evro,« je na včerajšnji novinarski konferenci povedal član uprave NLB Borut Stanič.
V poslovalnicah NLB so imeli predvčerajšnjim, na prvi »pravi« dan poslovanja v tem letu, podvojen obisk. Imeli so 52.000 strank, 60 odstotkov jih je zamenjalo tolarje v evre, povprečna transakcija pa je znašala 485 evrov. Včeraj je bil obisk sprva nekoliko večji, pozneje pa so se vrste zmanjšale na vsakdanji obseg. Ob tem je delovalo 99 odstotkov bankomatov, prav tako ni bilo težav s plačilnimi nalogi, je povedal vodja projekta evro v NLB Savo Dinjaški. Po njegovih besedah je povsem normalno delovala tudi spletna banka Klik, ki jo je sicer predvčerajšnjim obiskalo kar 75.000 od 130.000 uporabnikov, zato so bile obremenitve tudi do desetkrat večje kot sicer. V NLB menijo, da ni razloga za hitenje na banko, saj bodo še do konca februarja brezplačno zamenjevali tolarje v evre, dovolj je tudi še kovancev s slovenskimi motivi.
Več o tem si preberite v današnjem Delu!