Kot so danes še sporočili iz Slovenskih železnic, bo o nadaljnjih korakih odločalo poslovodstvo železnic. To si sicer želi čimprejšnjega začetka gradnje projekta Emonika.
Kdaj bi se lahko gradnja projekta sploh začela, ni znano, saj je Emonika pred dnevi umaknila vlogo za pridobitev gradbenega dovoljenja. Kot razlog so navedli dejstvo, da Slovenske železnice in MOL niso uredili zemljišč, ki so potrebna za pridobitev dovoljenja.
»Veselimo se dopolnitve vloge in vseh odprtih zadev, pričakujemo pa trdnejše sodelovanje z našimi partnerji,« je za STA ta teden zatrdil direktor Emonike Csaba Toth.
Slovenske železnice so javno zbiranje ponudb za nakup nepremičnin na območju Masarykove ceste, ki jih trenutno zaseda ljubljanska avtobusna postaja, objavile 28. avgusta. Izhodiščna cena je znašala 1,09 milijona evrov (brez DDV).
Toth razpisa ob njegovi objavi ni želel komentirati. Je pa zatrdil, da so omenjena zemljišča le eden od mnogih odprtih vprašanj, vezanih na zemljišča, a kljub temu zelo pomemben.
Na Slovenskih železnicah so takrat za STA zatrdili, da si želijo čimprejšnjega začetka gradnje Emonike in da poleg prodaje nepremičnin na območju Masarykove ceste pripravljajo tudi rešitev glede zemljišč na Vilharjevi cesti.
Ljubljanski župan Zoran Janković je prepričan, da bo projekt Emonika izpeljan do konca, saj da je Trigranit, ki ima skupaj s Slovenskimi železnicami v lasti podjetje Emonika, v projekt vložil že toliko denarja, da se ne more več enostavno umakniti.