Mediji v Sloveniji imajo svetlo prihodnost

Slovenski oglaševalski festival je osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. Na letošnjem, že 19., festivalu tako nismo mogli mimo spreminjajočega se medijskega prostora in vpliva teh sprememb na oglaševanje.

Objavljeno
26. marec 2010 16.03
Ba.P.
Ba.P.
Portorož -Slovenski oglaševalski festival je osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. Na letošnjem, že 19., festivalu tako nismo mogli mimo spreminjajočega se medijskega prostora, saj se že nekaj let veliko govori o spremenjeni konzumaciji medijev in o tem kako tradicionalni mediji izgubljajo svoj primat predvsem pri zanimanju oglaševalcev, čeprav, hkrati s to ugotovitvijo, raziskave kažejo, da še vedno več kot 90 odstotkov ljudi dnevno gleda televizijo, več kot polovica pa jih prelista revije in časopise.

Tako so se na okrogli mizi z naslovom Medijski prostor se spreminja, kdo bo iz njega izšel močnejši zbrali vodilni največjih slovenskih tiskanih in televizijskih medijev, ki tem, gospodarski krizi in upadu zanimanja oglaševalcev navkljub, napovedujejo svetlo prihodnost, tako pri nas kot v svetu.

O spreminjajočem se medijskem prostoru, oglaševanju in prihodnosti smo se pogovarjali s predsednikom uprave Dela Jurijem Giacomellijem in generalnim direktorjem ProPlusa Pavlom Vrabcem.

 

Več v videoprispevku