Mercator z novo strateško povezavo v Srbiji

Predsednik uprave družbe Mercator Žiga Debeljak je z lastnikom in predsednikom koncerna Swisslion-Takovo Rodoljubom Draškovićem podpisal pismo o nameri strateške povezave med obema koncernoma.

Objavljeno
29. marec 2007 18.55
Predsednik uprave Mercatorja Žiga Debeljak
Ljubljana - Predsednik uprave največje slovenske trgovske družbe Mercator Žiga Debeljak je danes v Beogradu z lastnikom in predsednikom koncerna Swisslion-Takovo Rodoljubom Draškovićem podpisal pismo o nameri strateške povezave med obema koncernoma. Mercator bo s povezavo s trgovskim delom koncerna Swisslion-Takovo okrepil svoj tržni položaj v Srbiji, Swisslion-Takovo pa se bo povezal z Mercatorjevo prehrambeno proizvodno družbo v Sloveniji in tako okrepil svoj položaj v Sloveniji in s tem v EU.

Koncerna bosta sklenila dolgoročno pogodbo o komercialnem sodelovanju na področju nabave in prodaje prehrambenih izdelkov, v okviru katerega bo Mercator prek svoje maloprodajne mreže na vseh trgih v regiji prodajal prehrambene izdelke, ki jih proizvajajo družbe koncerna Swisslion-Takovo, so sporočili iz Mercatorja, kjer dodajajo, da naj bi bili postopki v zvezi s preučitvijo, pripravo in izvedbo strateške povezave zaključeni v prvi polovici letošnjega leta.

Koncern Swisslion-Takovo je vodilni proizvajalec prehrambenih proizvodov v regiji jugovzhodne Evrope, ki za letos načrtuje za več kot 350 milijonov evrov prihodkov na področju proizvodnje in preko 140 milijonov evrov prihodkov na področju trgovinske dejavnosti. Njegov proizvodni program obsega širok konditorski program, najbolj je družba znana po svojem čokoladno-lešnikovem namazu eurocrem, program otroške hrane, program predelave sadja in zelenjave, program alkoholnih in brezalkoholnih pijač, program mesnih proizvodov in druge proizvodne programe.

Mercator pričakuje, da bo z izvedbo strateške povezave s koncernom Swisslion-Takovo utrdil svoj tržni položaj na področju Srbije in drugih držav regije jugovzhodne Evrope, so še sporočili iz Mercatorja in dodali, da lahko po mnenju koncernov dolgoročno strateško partnerstvo na področju proizvodnje in trgovine pomembno prispeva k uresničevanju njunih razvojnih načrtov v celotni regiji jugovzhodne Evrope.

Kot je znano, je Mercator julija lani sklenil strateško povezavo s srbskim holdingom Rodić M&B, s čimer je svoj tržni delež na srbskem trgu povečal na osem odstotkov in tako postal drugi največji trgovec na trgu.