Ljubljana – Po slabšem prvem polletju lanskega leta se je v edicijah Dela, d. d, še zlasti pa v časopisu Delo povečal obseg oglaševanja in oglasnih prihodkov. Čeprav so ti podatki do uradne objave še skrivnost, član uprave za trženje Matija Vojsk predvideva, da bodo dosegli 5,5 milijarde tolarjev.
Tako je bila oglasna realizacija v Delu, d. d., v zadnjih štirih mesecih lanskega leta višja od načrtovane, po prihodku od oglasov pa je bilo lansko drugo polletje najboljši polletni izid doslej. Predvsem je razveseljivo, da je bil decembrski izkupiček od oglasov (okrog 560 milijonov tolarjev) kar 25 odstotkov višji kot decembra 2004.
Delovi oglasni prihodki so tako več kot dvakrat večji od prihodkov najbližjega konkurenta na trgu dnevnih časopisov. Vojsk meni, da je k temu dosežku poleg tržnih razmer pripomogla tudi vrsta ukrepov, sprejetih v podjetju Delo v zadnjih mesecih.