Grand scenic je prvič nastal v drugi generaciji osnovnega modela, kot podaljšek scenica se je leta 2004 pojavil na trgu najprej v sedemsedežni in nato še v petsedežni izvedbi. Ni pa dosegel večjih številk, predstavljal je komaj 15 odstotkov vse scenicove prodaje. Medtem ko se je v prejšnji generaciji zdelo, da je grand le bolj ali manj posrečeno podaljšan osnovni model, nas želi Renault zdaj prepričati o nasprotnem. Že z videzom zadka, recimo z lučmi v obliki bumeranga, drugačnimi tudi od tistih, ki jih bo imel navadni scenic. Najbolje deluje, ko ga s pogledom ošvrknemo s strani, silhueta je izvrstna. Grand scenic tokrat meri v dolžino 456 cm, kar pomeni zmeren sedemcentimetrski prirastek, pri medosni razdalji je pridobil dobre tri centimetre (277 cm). Tako je 21 cm daljši od novega scenica, ki ga bomo bolje spoznali v začetku poletja.
Sesti v novega grand scenica pomeni vstopiti v okolje, ki je dokaj podobno družini novega megana, seveda z nekaj razlikami. Izstopa samonastavljiv zaslon, ki nosi sofisticirano angleško ime »thin film transistor«. Precej je igre barv, a za Renaultove standarde manj elegance, kot jo denimo v arhitekturi armaturne plošče že dolgo obvlada njihov največji enoprostorec espace. Ob večjih merah je tudi prostora skoraj povsod več (sprednji in zadnji sedeži, prtljažnik) in to je bistvena sprememba, nismo doživeli revolucionarnih rešitev na področju sedežnih akrobacij. Grand scenic ima že uvodoma sedem ali pet sedežev, kar pomeni opaznih 650 evrov razlike v ceni. Renaultovi slovenski predstavniki seveda menijo, da bo petsedežni precej bolj zanimiv za kupce. Za sedemsedežnega se bodo po njihovem odločili le oni, ki res vedo, da bodo ta dodatek potrebovali.
Več novosti je pri motorjih. Na prvih kilometrih smo dobili dokaj živahne vtise o novem manjšem turbo bencincu 130 TCe; zanj pričakujejo, da bo pridobil kar nekaj kupcev, tako kot podobno velik in zmogljiv stroj na dizelski strani, ki nosi oznako dCi 130. Ponudba motorjev je sicer pestra, omenimo, da je največji bencinec opremljen z brezstopenjskim menjalnikom, dizelski 150 dCi ima samodejnega, drugače so menjalniki šeststopenjski ročni. Opreme so štiri, osnovna že vključuje ESP, radio-CD in ročno klimo. Grand scenic v najcenejši bencinski izvedbi stane 16.800 evrov, najdražji je z najmočnejšim dizlom in vrhnjim paketom opreme privilege, ki se približa 26 tisoč evrom. Potem so še kakšni dodatki. O konkretnih številkah glede prodajnih ciljev ne govorijo. Renault bi rad skupaj s prihajajočim scenicom obdržal dosedanji delež pri enoprostorcih, pri katerih je imel vedno dokaj močan položaj.