Tako takrat kot danes lahko o trmastem vztrajanju na županskem stolu le ugibamo. Prevalje bi se nemara še dalo voditi hkrati s takim bolnikom, kot so SŽ. Ampak že poizkus z županom Škofljice, ki je vendarle predmestje prestolnice, kjer je sedež poslovodstva železnic, se ni izšel, in to kljub takrat boljšemu položaju, udarniško rastočim številkam o prepeljanem tovoru in podpori politike. Bolj ali manj jasno je, da bi Tasič, če bi res želel odstopiti z županskega položaja, to tako ali drugače tudi izpeljal.
Igranje s Slovenskimi železnicami je nevarno. In vendar politika počne prav to - že pet let. Prostor, namenjen tejle temi, bi lahko skoraj popisali z imeni sedmih mož, ki so v tem času vodili SŽ. Morda pa je Matic Tasič do predvčerajšnjim, ko je za včeraj še sklical novinarsko konferenco o izvajanju ukrepov za optimizacijo poslovanja v času finančne negotovosti in gospodarske krize ter jo potem prestavil in preoblikoval v odstopno izjavo, računal, da bo politika, zavedajoč se resnosti položaja, raje popustila kot pa izgubljala čas z javnim iskanjem novega prvega železničarja? Vsekakor je sam včeraj za vse (svoje?) težave obtožil neenotno državno politiko. Da pa je železnice treba rešiti, je jasno vsem - zaradi resnosti položaja so v spremembe že pred časom privolili tudi sindikati, ki bi ob strateškem povezovanju sprejeli holdinško ureditev, ne pa ločitve prometa od infrastrukture.
Iz sredine tiskane izdaje Dela