Adobe je standard, ki ne počiva na lovorikah

Konkurenčne prednosti njegovega poslovnega modela izhajajo iz visokih stroškov zamenjave in mrežnega učinka.

Objavljeno
28. junij 2020 15.00
Posodobljeno
28. junij 2020 15.00
Rešitve podjetja Adobe olajšajo grafično ustvarjanje.
FOTO: Manaure Quintero/Reuters
Aleš Grbić, Sava Infond
Aleš Grbić, Sava Infond
Adobe ima prevladujoč položaj na področju programske opreme za pripravo vsebin. To mu je uspelo z vsem dobro znanima rešitvama photoshop in ilustrator. Obe sta del širšega »kreativnega oblaka« (creative cloud), ki ga omogoča Adobe.Na svojo platformo so dodali nove produkte tako iz lastnega razvoja kot tudi iz prevzemov. Tako so ustvarili najobsežnejši portfelj orodij, ki se uporabljajo pri ustvarjanju tiskanih, digitalnih ter videovsebin. Njihova kreativna strategija se je razvila od paketa creative suite do creative cloud, ki je zdaj na voljo samo v naročniškem modelu.Koristi, ki izhajajo iz naročniškega modela oziroma ...