Do manjšega števila zaposlenih, ki vključuje tudi vodstvene položaje, naj bi prišli brez prisilnih odpuščanj, predvsem z upokojevanjem in prostovoljnimi odhodi. S tem naj bi bili zadovoljni tudi Audijevi sindikati, ki naj bi z vodstvom dosegli dogovor, da bo letna zmogljivost v njihovih najpomembnejših tovarnah v Ingolstadtu in Neckarsulmu znašala 450000 in 225000 vozil.
Za tovarno v Neckarsulmu naj bi ustanovili tudi poseben sklad v vrednosti 300 milijonov evrov za potrebni prehod na električni pogon.Leta 2020 naj bi na thj lokaciji začeli izdelovati drugi Audijev električni model e-tron GT, nato pa usposobili še linije za druge električne modele.
Vrnili bi se k višji marži
S predvidenimi ukrepi naj bi se v Audiju tudi vrnili k želeni 9 do 11-odstotni marži. Slednja je v letošnji prvi polovici letošnjega leta znašala 8 odstotkov. Znamka je imela v prvih šestih mesecih po svetu 906 tisoč kupcev, kar je bilo manj kot v prvi polovici lanskega leta (949 tisoč), ob manjšem prometu pa se je dobiček iz poslovanja z 2,8 zmanjšal na 2,3 milijarde evrov.
Tako kot za številna druga nemška avtomobilska podjetja, tudi za Audi sestavne dele proizvajajo podjetja iz Slovenije, omenimo npr. družbi Dani AFC iz Slovenj Gradca ali Siliko iz Vrhnike.