V nemški avtomobilski industriji še prevladuje pesimizem, vprašani pa svoj poslovni položaj še vedno ocenjujejo kot slabši glede na doslej zadnjo veliko krizo v letu 2009.
Medtem ko je indeks razpoloženja nemške avtomobilske industrije, kot ga meri ekonomski inštitut Ifo iz Münchna, v aprilu znašal –87,2 točke, se je aprila le rahlo popravil na –84,4 točke. Za primerjavo, aprila leta 2009, ko je bila na vrhuncu prejšnja finančna kriza, je znašal –82,9 točke.
Kot je dejal vodja njihovih raziskav Klaus Wolhrabe, »je avtomobilska industrija še vedno globoko v temni kleti in je kljub nekaj korakom navzgor še daleč od svetlobe«.
So se pa nekoliko izboljšala prihodnja poslovna pričakovanja, ta indeks je z aprilskih –44,4 točke zdaj zrasel na +13,4 točke, kar pomeni, da več podjetij načrtuje povečati svojo trenutno zelo nizko raven proizvodnje.
Manj slabo je tudi izvozno pričakovanje, v tem delu se je kazalec z –65,3 pomaknil na –9,8 točke, kar naj bi pomenilo, da podjetja pričakujejo manjše upadanje izvoza.
Medtem pa se težave z zaposlenostjo šele začenjajo, pričujoči indeks načrtovanja zaposlenosti se je z aprilskih –31,3 točke maja poslabšal na –49,6 točke.