Kako Evropa omejuje kitajske in turške gradbince

Slovenski infrastrukturni projekti na radarju tujih podjetij.

Objavljeno
16. december 2019 06.00
Posodobljeno
16. december 2019 06.00
Kritike do Kitajcev ni spodbudil samo projekt desetletja, most na Pelješac, ki je v 85 odstotkih sofinanciran z evropskimi sredstvi in ga gradi kitajska korporacija CRBC, ampak tudi nameravana kitajska financiranje in gradnja železniškega predora pod Baltskim morjem med finskim in estonskim glavnim mestom, Helsinki in Talinom. Računalniški prikaz Pipenbaher consulting
Ljubljana – Treba je izboljšati povezljivost infrastrukture, vključno z železnicami in pristanišči, je na obisku v Ljubljani med drugim sporočil kitajski zunanji minister Wang Yi. Kitajska gradbena podjetja se zanimajo za gradnjo drugega tira, prav tako so večji slovenski infrastrukturni projekti na radarju turških gradbenih velikanov. Evropska unija medtem že omejuje dostop teh podjetij na evropski trg.V Evropo tudi ob spremstvu kitajskih finančnih institucij prodirajo kitajska gradbena podjetja. »Bilateralna sodelovanja v okviru iniciative En pas, ena cesta bodo spodbudila neposredne investicije, predvsem v infrastrukturo. Na ...