Kot je razvidno iz letnega poročila podjetja, ki je v lasti družbe SHS Aviation, objavljenega na spletni strani Ajpesa, so od skupnih poslovnih prihodkov nekaj manj kot 560.000 evrov ustvarili iz opravljanja javne službe, torej od letaliških storitev, preostalih nekaj več kot 250.000 evrov pa iz drugih pridobitnih dejavnosti.
Družba s 35 zaposlenimi prihodke v sklopu javne službe sicer ustvarja iz naslova generalne aviacije, čarterjev in šolanja, rednih linij in tovornega prometa, nekaj denarja pa pobere še iz komercialnih dejavnosti kot so najemnine, gostinske storitve, parkirnine in oglasi.
Vendar so bile številke kljub velikopoteznim načrtom kitajskih najemnikov tudi lani zelo skromne. Skupaj so našteli manj kot 2700 potnikov, od tega 1174 na čarterskih letih in 1171 na redni liniji medtem že propadle družbe VLM Airlines v München in Antwerpen. Na področju tovornega prometa so lani zabeležili 234 ton tovora.
Kot je znano, je družba oziroma njeni kitajski lastniki v začetku letošnjega leta enostransko odpovedala najemno pogodbo, ki se po polletnem odpovednem roku izteče 15. julija. Nadaljevanje sodelovanja naj bi pogojevali s predlogom, da namesto njihovega plačila najemnine v višini 100.000 evrov mesečno država njim do sprememb državnega prostorskega načrta za podaljšanje letališke steze plačuje za upravljaje z letališčem.
Ministrstvo za infrastrukturo na takšno pobudo, niti na predhodno prošnjo za državno pomoč, ni pristalo in je nedavno odločilo, da upravljanje mariborskega letališča začasno preda v roke Družbi za upravljanje investicij (DRI). Takšna rešitev je po oceni ministrice Alenke Bratušek edina zakonita možnost, da letališče še naprej obratuje, hkrati pa se država izogne vračanju evropskih sredstev, ki jih je prejela za gradnjo novega potniškega terminala.