Na novo se je treba umestiti v globalne verige

Trženjske proračune je težko ohranjati, je pa vlaganje v le-te ključno za krepitev blagovnih znamk in umeščanje podjetij v globalne verige.

Objavljeno
12. maj 2020 06.00
Posodobljeno
12. maj 2020 06.00
Prav pri trženju, oglaševanju in investicijah v znamke je spet zaznati hitro krčenje stroškov, čeprav je to ključno pri oblikovanju novih dobavnih verig. FOTO: Jure Eržen
V obdobju krize ponudbe se osnovne potrebe podjetij zmanjšujejo, je pa trenutna situacija dobra priložnost za trženje domačih blagovnih znamk. Slovenskim podjetjem se ponujajo priložnosti pri oblikovanju novih globalnih verig, ob neprimernem odzivu pa je po najslabšem scenariju pričakovati zgolj koriščenje konceptov preživetja, kot se je to zgodilo po osamosvojitvi in ob zadnji krizi.Kriza na strani ponudbe, ki jo je prinesel izbruh novega koronavirusa, je že prešla v krizo povpraševanja. Države so se v tem obdobju obrnile vase, kar je spremenilo tudi potrebe podjetij; večina teh želi zadovoljiti predvsem osnovne potrebe ...