Časopisno podjetje New York Times je v drugem letošnjem četrtletju ustvaril 23,6 milijona evrov čistega dobička, kar je 51 odstotkov več kot v enakem obdobju lani in nad pričakovanji analitikov Wall Streeta. Pozitivno je presenetil tudi s prihodki, a so se delnice zaradi upočasnitve rasti digitalnih naročnikov pocenile.
Prilagojeni dobiček je nanesel 17 centov na delnico, napovedi pa so bile za tri cente manjše. Prihodki so narasli za 1,8 odstotka na 414,6 milijona dolarjev.
New York Times še vedno dobro služi zaradi predsednika ZDA Donalda Trumpa, ki ga skupaj z drugimi resnimi in verodostojnimi mediji v ZDA opredeljuje kot lažne novice. Trump je v drugem četrtletju lani pomagal časopisu pridobiti 114.000 novih digitalnih naročnikov, v drugem četrtletju letos pa je bilo novih 109.000.
Časopis ima sedaj skupaj 3,8 milijona naročnikov, od tega 2,9 milijona digitalnih, ki plačajo na leto najmanj 98 dolarjev. Digitalno naročnino je New York Times začel pobirati leta 2011, da ublaži posledice izumiranja naročnikov na tiskano izdajo.
Prihodki od naročnin so narasli za 19,6 odstotka na 98,7 milijona dolarjev, prihodki od digitalnih oglasov pa so padli za 7,5 odstotka na 51 milijonov.
Vendar pa so se delnice družbe zaradi upočasnitve rasti števila novih digitalnih naročnikov pocenile za 6,58 odstotka na 22,70 dolarja.