Prevozniki upajo, da bo ureditev na mejah Velike Britanije ostala taka, kot je

Tudi uvedba najblažjih oblik nadzora tovora, ki potuje čez Rokavski preliv, bo ustvarila dolge kolone čakajočih tovornjakov. Povečale se bodo tudi težave, ki jih prevoznikom povzročajo migranti.

Objavljeno
16. februar 2020 20.00
Posodobljeno
16. februar 2020 20.00
Če postane Velika Britanija »tretja« država, se bo čas prehoda meje za tovor lahko povečal tudi za 30 odstotkov. FOTO: Reuters
»Če bodo zaradi posledic brexita ob vstopu v Veliko Britanijo uvedli mejne in carinske kontrole, lahko to za 30 odstotkov zmanjša pretočnost in učinkovitost ob prehajanju meje za tovor,« je prepričan Peter Pišek, lastnik podjetja Pišek & HSF Logistics ter predsednik upravnega odbora sekcije za promet na Obrno-podjetniški zbornici Slovenije.Do konca letošnjega leta velja za Veliko Britanijo, ki je Evropsko unijo uradno zapustila 31. januarja, prehodno obdobje, kar pomeni, da tudi na področju cestnega prevoza v tem času še veljajo enaka pravila kot do zdaj. Kakšna ureditev bo obveljala po 1. januarju 2021, je odvisno od pogajanj ...