Smo sodobno podjetje, digitalizacija in trajnost sta naša postulata

Sposobnost spremljanja razmer, zaznavanja sprememb in predvidevanja je v kriznih razmerah ključna, pravi Enzo Smrekar.

Objavljeno
30. junij 2020 06.00
Posodobljeno
30. junij 2020 06.00
Sodobni potrošnik vedno bolj išče varno in zdravo hrano, v zadnjem obdobju pa postaja še prav posebno pozoren tudi na kriterije trajnostnega razvoja, pravi Enzo Smrekar. FOTO: Jure Eržen/Delo
Prvega julija bo minilo deset let, odkar je Droga Kolinska postala sestavni del skupine Atlantic Grupa, ki je eno vodilnih prehranskih podjetij v regiji s priznanimi blagovnimi znamkami. Ni ga potrošnika, ki ne bi poznal vsaj nekaj njihovih blagovnih znamk, kot so Argeta, Cockta, Barcaffè ali pa Donat Mg. V času koronakrize so dali nov zagon e-knjigam Argeta Junior, poučnim zgodbam z interaktivnimi nalogami, ki spodbujajo kognitivni razvoj otrok, uporabljajo pa jih tudi nekateri učitelji pri pouku na daljavo, je med drugim v intervjuju povedal Enzo Smrekar, direktor Atlantic Droge Kolinske in podpredsednik za delikatesne namaze, Donat ...