Stranke odkrivajo sodobne bančne poti

Zaradi pandemije so številni začeli uporabljati oddaljen dostop do bank, ki ga ga bodo tudi ohranili.

Objavljeno
28. april 2020 08.00
Posodobljeno
28. april 2020 08.00
Več digitalnih storitev pomeni manj potrebe po klasičnih poslovalnicah. FOTO: Jože Suhadolnik
Ko so številna podjetja in institucije sredi marca zaprle svoja vrata ali pa močno skrajšale odpiralne čase, se je pokazalo, kako učinkovite so bile v preteklosti pri vzpostavljanju storitev na spletu in kako uspešno so spodbujale stranke, da uporabijo digitalne poti do njih. Tisti, ki so se upirali e-urejanju zadev, zdaj morda ugotavljajo, da je to enostavnejša pot.Takšno upanje imajo verjetno v bankah, ki komitentom omogočajo opravljanje večine storitev prek spletne ali mobilne banke, nekatere tudi prek telefonske/videobanke. Kot se je marsikje izkazalo v zadnjih tednih, se vse stranke, ki poskušajo urejati stvari v banki, ne ...