Tudi odprtje računa po spletu

Uporabniška izkušnja bo v prihodnosti najpomembnejši način diferenciacije med bankami, to bo njihova prioriteta.

Objavljeno
22. junij 2020 12.00
Posodobljeno
22. junij 2020 12.00
Pandemija je potrošnike, ki so v preteklosti zavračali e-bančne storitve, prisilila, da jih začnejo uporabljati. FOTO: Leon Vidic/delo
Covid-19 je pospešil ključne digitalne trende v bančništvu, potrjujejo v švicarski družbi Temenos, vodilni globalni ponudnici programske opreme bankam in drugim finančnim institucijam. V Sloveniji so nekatere omogočile odprtje osebnega računa v celoti na daljavo, kar si je bilo še nedolgo tega težko predstavljati.Pripraviti je bilo treba rešitev, ki zagotavljanja upoštevanje zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma, to je najvišja ovira, zaradi katere so posamezniki ob odprtju računa v vsakem primeru morali obiskati banko. Način videoidentifikacije mora izpolnjevati zakonodajne določbe, pri tem pa ...