ZDA in EU se zaradi Airbusa in Boeinga prepirajo že petnajst let, potem ko je Bela hiša republikanskega predsednika Georgea W. Busha več držav EU obtožila nezakonitih subvencij za vrsto Airbusovih proizvodov ter razveljavila sporazum iz leta 1992 o subvencijah v letalski industriji. Konec maja 2005 so vložili tožbo pri Svetovni trgovinski organizaciji (WTO), Evropska unija pa je odgovorila s svojo tožbo zaradi subvencij različnih delov ameriške vlade letalskemu proizvajalcu Boeingu.
Pri WTO bodo razsojali tudi o ameriških subvencijah za Boeing, a najverjetneje šele v prvi polovici prihodnjega leta, v Washingtonu pa so že zavrnili poravnavo in nove dogovore o subvencijah v proizvodnji potniških letal, ki jo je ponudil Bruselj. Boeing je v težkem položaju tudi zaradi strmoglavljenj letal 737 max v Indoneziji in Etiopiji, ker letalske družbe odpovedujejo naročila, naj bi Airbus že kmalu postal največji proizvajalec potniških letal na svetu.
Spori zaradi potniških letal krepijo strahove, da se bodo trgovinske napetosti med tradicionalnimi zavezniki povečale še pred sredo novembra, ko naj bi republikanski predsednik Donald Trump naznanil kazenske carine na uvoz evropskih avtomobilov in avtomobilskih delov. Iz Bruslja pozivajo k izognitvi trgovinske vojne, a Trump tudi EU vidi med tistimi, ki naj bi že desetletja izkoriščali trgovinske prednosti na račun ameriških proizvajalcev. Zaradi nezakonitih letalskih subvencij pravila WTO omogočajo dodatne carine na izdelke od hrane in alkoholnih pijač do motornih koles.