Za covid-19 ni bilo priročnikov

Boljša uporaba podatkov, holistično načrtovanje in poudarek na delu z ljudmi so ključni pri upravljanju dobavnih verig.

Objavljeno
17. avgust 2020 12.00
Posodobljeno
17. avgust 2020 12.00
Spremembe, ki jih v organizacijo dela podjetij prinaša covid-19, bodo marsikje trajne. FOTO: Leon Vidic
Podjetja iz dejavnosti tako imenovanih nujnih storitev so imela težave pri zagotavljanju varnosti zaposlenih, v drugih panogah pa so se spopadli s problemom, kako zagotoviti, da se bo čim večji del poslovanja vseeno nadaljeval.Dodaten izziv je bilo dejstvo, da večina podjetij za tak primer zunanjih vplivov ni imela izdelanih načrtov ravnanja in ukrepanja. Spopad s posledicami zdravstvene krize je bil v v prvem valu bolezni – razumljivo – poln improvizacij. Za nadaljnje prilagajanje novim razmeram v drugem valu (in kasnejših?) pa so dragocene izkušnje, ki so jih podjetja pridobila doslej.  Izziv je nadaljevati ...