Za vlaganje v »zvezde« so nujni živci

Prve prodaje tehnoloških podjetij so običajno razprodane, kasnejši donosi pa pogosto negativni.

Objavljeno
05. september 2020 12.00
Posodobljeno
05. september 2020 12.00
Lyft v mesecih po svojem IPO vlagateljev ni ravno osrečil.
FOTO: Lucy Nicholson/Reuters
Začetne javne ponudbe delnic (IPO) pritegnejo ogromno pozornosti vlagateljev in medijev, zlasti kadar gre za nova in hitro rastoča podjetja v tehnološkem sektorju. Na prvi pogled je to navdušenje upravičeno. Nekatera najbolj znana podjetja iz sektorja so (tudi) s pomočjo javne ponudbe delnic svojo vrednost postavila v nepredstavljive višine – vključno s Facebookom, ki je leta 2012 na ta način zbral 16 milijard dolarjev.Prve javne ponudbe podjetij, za katerimi običajno stojijo inovativni ustanovitelji s prebojnimi poslovnimi modeli, so postale sinonim za milijardne posle. Tehnološki sektor v svetovnem merilu generira največ ...