Zdravstvena kriza je pospešila digitalizacijo zavarovalništva v praksi

Krizne razmere so zavarovalnice prisilile k iskanju novih prodajnih poti, da digitalizirajo tudi »ozka grla« v svoji ponudbi, stranke pa spodbudile, da jih uporabljajo.

Objavljeno
21. junij 2020 21.00
Posodobljeno
21. junij 2020 21.00
Prodaje zavarovanj po spletu je vse več, a klasični pristopi so tudi v zavarovalnicah še naprej najpomembnejši prodajni kanal.
FOTIO: Janis Laizans/Reuters
Uporaba digitalnih prodajnih poti na področju finančnih storitev ni več povezana s starostjo (pravzaprav mladostjo) uporabnikov, pač pa se je v nekaj letih razširila na vse starostne skupine.Vsi milenijci in pripadniki generacije X (torej rojeni po letu 1980) uporabljajo mobilne telefone in družbena omrežja, v generaciji sedanjih 60- do 70-letnikov pa je ta delež v razvitih državah lani dosegel 70 odstotkov, ugotavlja raziskava svetovalnega podjetja Capgemini.Za vsakodnevne uporabnike digitalnih pripomočkov je tudi verjetneje, da bodo pred finančno odločitvijo opravili raziskavo ponudbe s pomočjo na spletu dostopnih informacij. ...