Razlog za zadržke vlade do vseh ponujenih modelov je, da ponudniki nočejo prevzemati tveganj. Tudi ponudba Magne, ki je doslej veljala za najprimernejšo, skriva veliko pasti, saj bi bilo podjetje preveč zadolženo. Iz Opla bi Magna sicer razvila velikega proizvajalca manjših, do okolja prijaznih avtomobilov. Magnina naveza z ruskimi investitorji naj bi Oplu zagotovila velik trg v Rusiji. Predvidoma bi v Nemčiji odpustili 2600 ljudi, zahtevajo pa državna jamstva za štiri milijarde evrov in pol.
Pod pritiskom Magnine ponudbe je tudi prvi človek Fiata Sergio Marchionne obljubil, da bodo v Nemčiji odpustili le dva tisoč Oplovih delavcev, zahtevana državna jamstva pa je znižal s sedmih na šest milijard evrov. Do vratu zadolženi Fiat v projektu sploh ne bi sodeloval s svojim denarjem. Druga dva ponudnika, kitajski proizvajalec avtov BAIC in finančni investitor Ripplewood, veljata za obrobneža. V skrajni sili naj bi svojo ponudbo za prevzem predstavili še Oplovi zaposleni in štiri tisoč prodajalcev njegovih avtov.
Iz četrtkove tiskane izdaje Dela